APEL
Osoby zapraszane do przygód powinny informować jaką formą zrobią atak, jakim generałem, który obóz będą atakować itd. Niejednokrotnie ma to spore znaczenie dla osoby robiącej przygodę!
Również kliknięcie "Zakończenia" przygody leży w gestii osoby robiącej przygodę, o ile nie ustalono tego wcześniej inaczej.
Dziękuję
Dzielny Mały Krawiec: 4x MSW, 2x Major, Drakula, 4x Weteran, 5x szybki 200, 6x zwykły
Spoiler
Ataki rozpisane tak, żeby w miarę szybko zrobić Dzielnego, bez przestoju.
Potrzebujemy: 4x MSW, 2x Major, Drakula, 4x Weteran, 5x szybki 200, 6x zwykły
Straty ~3150R, 1900Łu, 124och, 6Ż
Czas wykonania przygody ~2.5h
Zapraszam
G1
straty ~843R 210Łu
Spoiler
1. (30 lis 100 dzik) - 124R 1Eż 145Pu -Major
2. (120 wilk) - 80R 139K 1Eż -MSW
3. (30 wilk 130 dzik) - 200R 1Ez 69Pu - Major
4. (90 wilk 90 lis) - 210Łu 60Pu - Major
5. (30 lis 120 dzik) - 159R 1Eż 110Pu -Major
6. (60 lis 80 dzik Wielki Gogor Wielki Bogor) - 1f. 1R 2f. 210R 3f. 128R 1Eż 141Pu -MSW + MSW + Major
G2
straty ~622R 59Łu
Spoiler
7. (170 dzik) - 1f. 59Łu 2f. 145r 1Eż 124Pu -gen 200 + Major
8. (60 wilk 90 dzik) - 145R 1Eż 124Pu -Major
blok:
A1 (180 dzik) - 1R -zwykły 200
B (60 lis 100 dzik) - 50K 150Eż -zwykły 200
A2 (180 dzik) - 1R -zwykły 200
9a (80 wilk 60 lis 50 dzik Jednorożec) - 1f. 199R -MSW
A3 (180 dzik) - 1R -zwykły 200
9b (80 wilk 60 lis 50 dzik Jednorożec) - 2f. 154R 1Eż 115Pu -Major
Obozy atakujemy wysyłając generałów w kolejności: A1,B,A2,9a,A3,9b.
G3
straty ~428R 538Łu 124och 6Ż
Spoiler
10. (60 wilk 140 lis) - 1f. 200Łu 2f. 172R 1Eż 97Pu - Drakula + Major
11. (60 lis 40 niedźwiedź) - 150R 1Eż 119Pu -Major
12. (80 wilk 50 niedźwiedź) -1f. 68Łu 2f. 156R 1Eż 63Pu - gen 200 + MSW
blok:
A1 (160 lis) - 1R -zwykły 200
B (190 wilk) - 95K 105Eż -zwykły 200
A2 (160 lis) - 1R -zwykły 200
13a+13b (69 wilk 80 lis 50 niedźwiedź Rozwścieczony Dzik) -1f. 270Łu 2f. 124och 10Ż 136Pu -Major + Major
lub, żeby nie ubijać Majora i mieć do dyspozycji dwóch Majorów w G4:
13a+13b (69 wilk 80 lis 50 niedźwiedź Rozwścieczony Dzik) -1f. 200Łu 50Wł 2f. 124och 10Ż 136Pu -Weteran + Major
Obozy atakujemy szybko, wysyłając generałów w kolejności: A1,B,A2,13a,13b.
uwaga:
nie wychodzimy z przygody, po wysłanym ataku czekamy aż atak się zakończy.
G4
straty ~1260R 1106Łu
Spoiler
14. (60 kłu 80 kr) - 130R 34K 1Eż 105Pu -Major
15. (60 kwłu 50 koch) - 1f. 215Łu 2f. 175R 94K 1Eż -Weteran + Major
16. (60 koch 30 kp) - 1f. 15R 75Łu 2f. 95R 1Eż 174Kusz -gen 200 + Major
17. (120 kwłu) - 1f. 210R 2f. 269K 1Eż -Weteran + Major
Zapraszamy osoby do przygody. Tani atak to Szybki generał z 1 rekrutem lub Mistrz Obrony z 7 rekrutami na obóz "w porcie": 120kr 40koch
18. (170 kr) - 1f. 65R 2f. 186R 1Eż 83Pu -gen200 + Major
19. (150 kłu 30 kk) - 84R 98Łu 88Pu -Major
20. (80 kwłu 40 kk 30 koch) - 1f. 90R 2f. 250Łu 3f. 145R 1Eż 124Pu -gen200 + Weteran + Major
21. (80 kwłu 40 kk 60 koch Zły Król) - 1f. 220Łu 2f. 250Łu 3f. 145R 1Eż 124Pu -MSW + Weteran + Major
Potrzebne wojsko: 3200R 1920Łu, 124och, 10Ż, 270K, 152Eż, 174Ku, 251Pu
(50Wł- szybciej skończymy przygodę)
Synowie Małego Krawca: 2x MSW + Major (4xMSW)
Spoiler
Poradnik zrobiony na bazie poradnika Igorb1985.
Zmieniłem kolejność, parę bloków i zamieniłem straty droższych wojsk na tańsze.
Łącznie ginie ok 1765Łu 2595R 113Och lub 1945Łu i 2681R. Koszary na 5lvl potrzebują ok.53h na odrobienie wojska. /Premią x3 na koszarach to ok 17.5h/
Poradnik jest przewidziany na dwa etapy.
G1 i G2 robimy szybko ubijając MSW w ok. 1h trwania przygody a my robimy kolejne sektory bez nich.
Po ok 2h mamy jeszcze przez ok. 1h zablokowanych MSW, ale zrobioną większą cześć przygody t.j.: G1, G2, G3, G4, G5, G6 i G7.
G8 i G9 to ok 45min.
Łączny czas przygody wyniesie poniżej 4h
Zapraszam
G1
straty ~120R
Spoiler
Blok:
A Obóz bandytów (180 oprych + 20 łowca) – 61K 137Eż zwykły 200
B Obóz bandytów (130 oprych + 70 łowca) – 99K 85Eż zwykły 200
C Obóz bandytów (110 oprych + 90 łowca) – 126K 50Eż zwykły 200
D Obóz bandytów (120 pies strażniczy + 80 oprych) – 105K 73Eż zwykły 200 lub Mistrz Obrony
1. Przywódca bandytów (Jednooki Bert + 119 oprych + 80 pies strażniczy) – 132R 1Eż 137Pu Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, wysyłamy kolejno ataki B , C , D i 1.
G2
straty ~795R 115Łu
Spoiler
2. Dzika jaskinia (50 niedźwiedź + 40 przywódca watahy) - 1f. 2a-200R 2f. 2b- 110R 55K 1Eż 54Pu- zwykły lub szybki 200 + MSW
3. Dzika jaskinia (80 niedźwiedź + 50 wilk) - 1f. 3a- 115Łu 2f. 3b 169R 1Eż 100Pu- zwykły lub szybki 200 + Major
4. Dzika jaskinia (70 przywódca + watahy 30 lis) - 240R 30Ż Major
Blok:
A Dzika jaskinia (40 dzik + 60 lis + 50gigant) 146Eż 52K zwykły 200
5. Przywódca bandytów (100 pies strażniczy + 100 oprych) – 99R 121Pu MSW
uwaga:
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 5, zostanie on przechwycony przez obóz A. Od razu po A z garnizonu 5 wysyłamy MSW na obóz przywódcy bandytów 5.
G3
straty ~459R
Spoiler
6. Obóz bandytów (150 oprych + 50 łowca) – 144R 76Pu MSW
7. Obóz bandytów (20 pies strażniczy + 180 oprych)- 1f. 7a-1R 2f. 7b-157R 1Eż 112Pu- MSW + Major
Blok:
A. Obóz bandytów (70 pies strażniczy + 130 oprych) – 81K 109Eż zwykły 200
B. Obóz bandytów (80 pies strażniczy + 120 oprych) – 1K 129Eż zwykły 200
8. Przywódca bandytów (30 pies strażniczy + 180 oprych + 40 łowca) – 1f. 8a-1Łu 2f. 8b- 195R 1Eż 74Pu -MSW + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, z garnizonów 8a i 8b wysyłamy kolejno MSW i Majora na obóz przywódcy 8. Ataki wysyłamy wolno, po "bębnach".
G4
straty ~208R
Spoiler
9. Obóz bandytów (120 pies strażniczy + 80 łowca)- 88R 1Eż 181Pu Major
lub mając 4xMSW
9. Obóz bandytów (120 pies strażniczy + 80 łowca)- 1f. 1R 2f. 1R 3f. 270K MSW+MSW + Major
Blok:
A. Obóz bandytów (120 oprych + 80 łowca) – 67Eż 133K zwykły 200
B. Obóz bandytów (200 oprych) – 163Eż 37K zwykły 200
10. Przywódca bandytów (80 pies strażniczy + 119 oprych 1 Święty Pałkołaj) – 136R 1Eż 133Pu Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, następnie z garnizonu 10 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 10.
G5
straty ~75R 200Łu
Spoiler
Blok:
A. Dzika jaskinia (110 niedźwiedź) 188Eż 7K zwykły 200
11. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (60 niedźwiedź + 40 lis + 30 gigant) – 1f. 11a-160Łu 2f. 11b- 90R 40Łu 140Kusz -szybki 200 + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonów 11a i 11b kolejno 2 fale na obóz przywódcy 11.
G6
straty ~106R 210Łu
Spoiler
Blok:
A. Dzika jaskinia (20 dzik + 80 niedźwiedź) – 159Eż 12K zwykły 200
12. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (70 niedźwiedź + 40 lis + 20 gigant) – 1f. 12a-170Łu 2f. 12b- 115R 55Łu 100Kusz -szybki/zwykły 200 + Major
uwaga:
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 12, zostanie on przechwycony przez obóz A. Od razu po A z garnizonów 12a i 12b wysyłamy kolejno generałów na obóz przywódcy bandytów 12.
G7
straty ~a)242Łu 113Och lub b)422Łu 86R
Spoiler
13. Dzika jaskinia (40 niedźwiedź + 70 przywódca watahy) - 1f. 242Łu 2f. 250K -Weteran + Weteran
a)
Blok:
A. Dzika jaskinia (60 przywódca + watahy 90 wilk) –60K 120Eż 20Ż -zwykły 200
14. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (90 lis + 20 gigant + 1 wielki niedźwiedź) -124Och 1Eż 145Pu Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonu 14 wysyłamy Majora na obóz 14.
uwaga:
Majora należy puścić bardzo szybko po A.
b)
Blok:
A. Dzika jaskinia (60 przywódca + watahy 90 wilk) –60K 120Eż 20Ż -zwykły 200
14. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (90 lis + 20 gigant + 1 wielki niedźwiedź) - 1f. 180Łu 2f. 99R 1Eż 170Pu -szybki200 + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonów 14a i 14b wysyłamy kolejno generałów na obóz 14.
uwaga:
Ataki 14a i 14b należy puścić bardzo szybko po A.
Blok:
G8
straty ~287R 220Łu
Spoiler
15. Dzika jaskinia (110 dzik + 40 wilk) – 149R 121Pu Major
Blok:
A. las- pułapka (90 niedźwiedź + 50 lis + Kłamliwa koza) 76Ż 146Eż -blok wykonany weteranem
B. Dzika jaskinia (70 niedźwiedź + 40 lis) – 110Eż 23Ż 60K zwykły 200
C. Dzika jaskinia (140 dzik) – 91Ż 77Eż -zwykły 200
16. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (70 niedźwiedź + 50 lis + 20 gigant) - 1f. 16a-220Łu 2f. 16b- 170R 1Eż 49Pu -MSW + MSW
Z garnizonu A wysyłamy weterana na obóz A , po nim z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Zwykłego generała C wysyłamy na obóz przywódcy 16 po czym zostanie on przechwycony przez obóz blokowany C, zaraz po nich wysyłamy dwie fale 16a i 16b 2xMSW na jaskinię przywódcy dzikich zwierząt 16.
Ataki wysyłamy szybko.
G9
straty ~534R 775Łu lub b)799R 565Łu
Spoiler
17. Dzika jaskinia (120 dzik + 70 wilk) 1f.130Łu 2f.147R 123Pu zwykły lub szybki 200 + Major
18. Dzika jaskinia (90 dzik + 40 niedźwiedź) 1f.67Łu 2f.158R 1 Eż 111Pu zwykły lub szybki 200 + Major
19. Dzika jaskinia (90 niedźwiedź + 50 wilk) 1f.150Łu 2f.183R 1Eż 86Pu zwykły lub szybki 200 + Major
Blok:
A. Dzika jaskinia (190 dzik) 182Eż 16Pu zwykły 200
20. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (70 niedźwiedź + 90 przywódca watahy + 1 Wielki Gogor)
a) 1f. 20a -220Łu 2f. 20b -210Łu 3f. 20c -85R 1Eż 184Pu -MSW + Weteran + Major
b) 1f. 20a -220Łu 2f. 20b -250R 3f. 20c -105R 1Eż 164Pu -MSW + Weteran + Major
c) 1f. 20a -220Łu 2f. 20b -186Łu 3f. 20c -105R 1Eż 164Pu -MSW + MSW + Major
uwaga:
Ataki 20a, 20b, 20c wysłać jak najszybciej po blokującym A, jak jeszcze grają "bębny" atakującego A
Wymieniając lub sprzedając drop, osoby zaproszone atakują 1 Rekrutem /nie MSW i nie Mistrzem Obrony/ obóz 190 Dzików, ubijając po 1 Dziku. 188 Dzików blokujemy bez zmiany składu.
ważne:
Jeżeli w obóz (70 niedźwiedź + 90 przywódca watahy + 1 Wielki Gogor) uderzymy Gradem strzał lub/i Skrytobójcą, należy zmienić składy ataków, ponieważ osłabiony obóz przywódcy pozwoli 1 i 2 fali walczyć dłużej niż jedną rundę i blok tyle czasu nie wytrzyma.
Przykładowe ataki w zależności od tego jakich przeciwników mamy w obozie przywódcy:
50~70 niedźwiedź i 70~90 przywódca watahy - 1f. 220Łu 2f. 176Łu 3f. 105R 1Eż 164Pu MSW + MSW + Major
50~90 przywódca watahy i 1 Wielki Gogor - 1f. 110Łu 2f. 1R 3f. 105R 1Eż 164Pu MSW + MSW + Major
50~70 niedźwiedź i 1 Wielki Gogor - 1f. 160Łu 2f. 1R 3f. 105R 1Eż 164Pu MSW + MSW + Major
60 niedźwiedź 77 przywódca watahy 1 Wielki Gogor - 1f. 220Łu 2f. 115Łu 3f. 105R 1Eż 164Pu MSW + MSW + Major
Po atakach "z powietrza" najlepiej samemu dobrać odpowiedni skład wojsk używając symulatora walki. Należy tak ustawić ataki aby 1 i 2 fala trwały po 1 rundzie i kończąca Majorem max 4 rundy.
Potrzebne wojsko: 1765Łu 2595R 124Och 190Ż 391K 346Eż 140Ku 202Pu
szybciej : 526K 220Ż 525Eż 325Pu
lub
Potrzebne wojsko: 1555Łu 2845R 124Och 190Ż 391K 346Eż 140Ku 202Pu
lub
Potrzebne wojsko: 1945Łu i 2681R 190Ż 391K 346Eż 140Ku 202Pu
lub
Potrzebne wojsko: 1735Łu i 2931R 190Ż 391K 346Eż 140Ku 202Pu
Zdradzony Mały Krawiec: 4x MSW + Major
Spoiler
Straty: ~3190R 1490Łu 132och 94Ż. Ważne: w G6 będziemy potrzebowali 4xzwykłego gen, MSW, 2xWeteran i Majora
Łączny czas wykonania przygody wyniesie ok 2-2.5h. /Mając do dyspozycji 23 generałów/
Koszary na 6lvl potrzebują ok.49h na odrobienie wojska. /Premią x3 na koszarach to ok 16h/
uwaga:
Bloki G1, G3, G5 są blokami ciasnymi i generałów należy wysyłać szybko.
Zapraszam
G1
straty ~582R 365Łu 126och
Spoiler
1. Dzika jaskinia (80 dzik 60 lis) - 134R 1Eż 135Pu -Major
2. Dzika jaskinia (90 dzik 60 wilk) - 145R 1eż 124Pu -Major
3. Dzika jaskinia (110 niedźwiedź) - 1f.3a 145Łu + 2f. 175R 95Pu -gen200+Major
Od tego momentu musimy mieć ustawiony kompletny blok z wolnymi generałami.
Ba. Dzika jaskinia (110 dzik 80 wilk) - 1f. 155R -puszczamy atak na przywódcę -gen200 atak ma na celu osłabienie obozu przed blokiem B
Blok:
A Dzika jaskinia (180 dzik) 191Eż 1Kusz 8Pu -zwykły 200
B Dzika jaskinia (~72 dzik 80 wilk) 118Eż 82K -zwykły 200
6. Jaskinia Przywódcy (90 niedźwiedź 70 lis 1 rozwścieczony dzik) - 1f. 220Łu MSW 2f. 130Och 1Eż 139Pu -MSW + Major
uwaga:
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 6 -zostanie on przechwycony przez obóz B. Od razu po B z garnizonów 6a i 6b wysyłamy kolejno Majora i MSW na obóz przywódcy 6. Generałów należy wysyłać szybko jeden za drugim itd.
G2
straty ~128R 172Łu
Spoiler
7. Dzika jaskinia (120 przywódca watahy) - 1f. 172Łu 2f. 220K -gen200+MSW
Blok:
A Obóz bandytów (130 oprych 70 łowca) 115K 81Eż -zwykły 200
B Obóz bandytów (80 oprych 120 pies strażniczy) 103Eż -zwykły 200
10. Przywódca bandytów (120 oprych 79 łowca 1 skrytobójca) - 1f. 1R MSW 2f. 135R 5och 130Pu -MSW + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonów 10a i 10b wysyłamy kolejno MSW i Majora na obóz przywódcy 10.
G3
straty ~357R 460Łu
Spoiler
11. Dzika jaskinia (70 niedźwiedź 30 gigant) - 1f. 80Łu 2f. 120R 1Eż 149Kusz -gen200+Major
12. Dzika jaskinia (70 przywódca watahy 30 niedźwiedź) - 1f. 200Łu 2f. 220K -gen200+MSW
13. Dzika jaskinia (80 Lis 30 niedźwiedź) - 145R 1Eż 124Pu -Major
Blok:
A Dzika jaskinia (80 lis 50 niedźwiedź) 187Eż -zwykły 200
15. Jaskinia przywódcy (40 gigant 60 niedźwiedź 1 wielki niedźwiedź) - 1f. 180Łu 2f. 120R 150Kusz -szybki gen200 + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonów 15a i 15b wysyłamy kolejno szybkiego gen i Majora na obóz przywódcy 15.
G4
straty ~663R 290Łu 6och
Spoiler
16. Obóz bandytów (90 pies strażniczy 120 łowca) - 110R 1Eż 109Pu -MSW
17. Obóz bandytów (200 oprych) - 1f. 42R 2f. 191R 1Eż 78Pu -gen200 + Major
18. Obóz bandytów (200 pies strażniczy) - 250R -Weteran
Blok:
A Obóz bandytów (70 pies strażniczy + 130 oprych) 129Eż 14K -zwykły 200
B Obóz bandytów (100 pies strażniczy + 130 oprych) 132Eż 8K -zwykły 200
C Obóz bandytów trudny (40 łotr + 180 oprych) 175Eż 20K -zwykły 200
22. Tawerna (139 oprych 120 łowca 1 Chciwy Karczmarz) - 1f. 250Łu 2f. 173R 40Łu MSW 3f. 131R 12Och 127Pu -Weteran + MSW + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, z garnizonu C wysyłamy zwykłego generała na obóz C. Od razu po C z garnizonów 22a, 22b i 22c wysyłamy kolejno Weterana, MSW i Majora na obóz przywódcy 22.
G5
straty ~238R 200Łu 94Ż
Spoiler
23. Dzika jaskinia (50 gigant 100 wilk) - 117R 1Eż 152Kusz -Major
24. Dzika jaskinia (100 gigant) - 270Kusz -Major
25. Dzika jaskinia (110 lis 90 wilk) - 1f. 200Łu 2f. 131R 1Eż 138Pu -gen200+Major
Blok:
A Dzika jaskinia (120 dzik 60 lis) 195Eż 5Pu -zwykły 200
B Obóz bandytów (140 pies strażniczy 90 oprych) 121Eż -zwykły 200
28. Przywódca bandytów (1 Żelazno zębny 130 oprych + 110 łowca) - 98Ż 16K 106Pu -MSW
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 28- zmieni cel na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonu 28 wysyłamy MSW na obóz przywódcy 28.
Ataki wysyłamy szybko, blok A może wyjść "na styk".
G6
straty ~778R
Spoiler
29. Obóz bandytów (230 oprych) - 1f. 200R 2f. 135R 1Eż 134Pu -gen200 + Major
30. Obóz bandytów (160 oprych + 120 łowca) - 1f. 181R MSW 2f. 85R 100K 85Pu -MSW + Major
31. Obóz bandytów (280 łowca) - 1f. 72R 2f. 270K -gen200 + Major
Blok 1:
A Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
33. Wspaniała Rezydencja (80 pies strażniczy 200 oprych 1 Chciwy Karczmarz) - 1R -MSW
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, "po bębnach" czyli po ok 3 sekundach z garnizonu 33a wysyłamy MSW na obóz przywódcy 33.
Osoby zaproszone atakują premiami:
1 osoba -Skrytobójca w Rezydencję
2 osoba -Grad strzał w Rezydencję
Jeżeli pierwsza osoba ubije Oprychów to strzały zakończą przygodę.
Jeżeli pierwsza osoba ubije Karczmarza to po ataku strzałami wysyłamy:
Blok 2:
B Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 136Eż + 40K + 24Pu -zwykły 200
33. Wspaniała Rezydencja (do 160 oprych) - 125R 1Eż 144Pu -Major
Z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, od razu po B z garnizonu 33b wysyłamy Majora na obóz przywódcy 33.
W takiej odległości powinien iść blok na Wspaniałą Rezydencję:
G6-zakończenie bez użycia ataków z góry
straty ~1358R 6och
Spoiler
29. Obóz bandytów (230 oprych) -1f. 200R 2f. 135R 1Eż 134Pu -gen200 + Major
30. Obóz bandytów (160 oprych + 120 łowca) - 1f. 181R MSW 2f. 85R 100K 85Pu -MSW + Major
lub
30. Obóz bandytów (160 oprych + 120 łowca) - 1f. 200R 2f. 135R 115K 20Pu -gen200 + Major
31. Obóz bandytów (280 łowca) - 1f. 72R 2f. 270K -gen200 + Major
uwaga:
Bloki są dosyć ciasne i ryzykowne. "po bębnach" - tzn atak na Rezydencję wysyłamy idealnie jak skończą grać bębny generała blokującego
Blok 1:
A Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
33. Wspaniała Rezydencja (80 pies strażniczy 200 oprych 1 Chciwy Karczmarz) - 1R -MSW
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, "po bębnach" z garnizonu 33a wysyłamy MSW na obóz przywódcy 33.
Po udanym Bloku 1 puszczamy Blok 2:
Blok 2:
B Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
33. Wspaniała Rezydencja (200 oprych 1 Chciwy Karczmarz) -250R -Weteran
Z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, "po bębnach" z garnizonu 33b wysyłamy Weterana na obóz przywódcy 33.
Po udanym Bloku 2 puszczamy Blok 3:
Blok 3:
C Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
33. Wspaniała Rezydencja (~112 oprych 1 Chciwy Karczmarz) -250R -Weteran
Z garnizonu C wysyłamy zwykłego generała na obóz C, "po bębnach" z garnizonu 33c wysyłamy Weterana na obóz przywódcy 33.
Po udanym Bloku 3 puszczamy Blok 4:
Blok 4:
D Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
33. Wspaniała Rezydencja ( 1 Chciwy Karczmarz) -131R 12och 127Pu -Major
Z garnizonu D wysyłamy zwykłego generała na obóz D, "po bębnach" z garnizonu 33d wysyłamy Majora na obóz przywódcy 33.
W takiej odległości powinny iść wszystkie bloki na Wspaniałą Rezydencję:
Potrzebne wojsko: max 3250R 1500Łu 154Och 98Ż 335K 436Eż 270Kusz 249Pu
szybciej: 437eż, 259pu*
Bohaterski Mały Krawiec: 4x MSW, 2x Major, 5x Weteran, Drakula, 3x zwykły, 5x szybki 200, 1x szybki min. 220
Spoiler
G1-G4 robimy szybko w ok. 1,5h ubijając 4xMSW, 5xWeteran i 1xMajor + inni /straty~2276R, 2115Łu, 60Wł, 22och
Następnie po 2h możemy zrobić G5-G7 w ok. 1.5h.
Po wykonanym bloku w G5 możemy zapraszać osoby do przygody.
Czas wykonania przygody ok. 4.5h-5h
Straty~3568R, 2530Łu, 60Wł, 115och, 21K. Koszary 6lvl+premia x3 potrzebują do 21h na odbudowę wojsk.
Zaczynając przygodę trzeba wysłać odpowiednią ilość generałów dla G1- mało miejsca.
G1
straty ~1
Spoiler
1. (100 dzik 50 wilk) - 145R 1Eż 124Pu -Major
Blok:
A (40 dzik 100 lis) - 95Łu 105Eż -zwykły 200
B (50 dzik 50 wilk 50 lis) - 149Eż -zwykły 200
2.(120 niedźwiedź 50 lis) - 1f. 220R 2f. 230Łu 3f. 138R 1Eż 131Pu -MSW + Weteran + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonów 2a, 2b i 2c wysyłamy kolejno MSW, Weterana i Majora na obóz przywódcy 2.
Generałów należy wysyłać szybko.
G2
straty ~2
Spoiler
3. (100 dzik 30 niedźwiedź) - 1f. 40Łu 2f. 150R 1Eż 119Pu -szybki 200 + Major
Blok:
A (75 wilk 75 przywódca watahy) - 165Eż -zwykły 200
4.(50 dzik 100 przywódca watahy 1 czarny byk) - 1f. 210Łu 60Wł 2f. 55R 40och 1Eż 174Pu -Major + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Od razu po A z garnizonów 4a i 4b wysyłamy kolejno dwóch Majorów na obóz przywódcy 4.
Generałów należy wysyłać szybko.
Blokujący A ma ok 3 sekundy rezerwy.
G3
straty ~3
Spoiler
5. (100 niedźwiedź 50 wilk 30 lis) - 1f. 120R 2f. 200Łu 3f. 158R 1Eż 111Pu -MSW + szybki 200 + Major
6. (200 dzik) - 1f. 160Łu 2f. 148R 1Eż 121Pu -szybki 200 + Major
7. (100 niedźwiedź 80 wilk) - 1f. 250Łu 2f. 205R 1Eż 64Pu -Weteran + Major
B. (80 niedźwiedź 80 gigant) -osłabienie obozu przed blokiem - 125Łu -szybki 200
Blok:
A (70 niedźwiedź 40 lis 80 przywódca watahy) - 1R -zwykły 200
B (80 niedźwiedź 80 gigant) -osłabiony - 185Eż 15Kusz -zwykły 200
8.(40 dzik 60 lis 80 gigant) - 1f. 110R 140Łu 2f. 35Łu 235Kusz -Weteran + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 8 -zostanie on przechwycony przez obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonów 8a i 8b wysyłamy kolejno Weterana i Majora obóz przywódcy 8.
G4
straty ~4
Spoiler
9. (100 niedźwiedź 90 lis) - 1f. 220R 2f. 250Łu 3f. 160R 5och 105Pu -MSW + Weteran + Major
10. (50 dzik 70 wilk) - 92R 127K 1Eż 50Pu -Major
A. (70 niedźwiedź 100 lis) -osłabienie obozu przed blokiem - 147R -szybki 200
B. (60 dzik 140 przywódca watahy) -osłabienie obozu przed blokiem - 250R -Weteran
Blok:
A (70 niedźwiedź 100 lis) -osłabiony - 1R 196Eż -zwykły 200
B (60 dzik 140 przywódca watahy) -osłabiony - 200Eż -zwykły 200
11. (100 niedźwiedź 50 lis 50 gigant) - 1f. 220Łu 2f. 220Łu 3f. 40R 40Łu 190Kusz -MSW + szybki 220 + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonów 11a, 11b i 11c wysyłamy kolejno MSW, szybkiego 220 i Majora na obóz przywódcy 11.
G5
straty ~5
Spoiler
12. (60 kultysta 50 jeździec mroku 80 fanatyk) - 102R 118Eż -MSW
13. (120 niedźwiedź 50 wilk) - 1f. 200Łu 2f. 88Łu 3f. 170R 100Pu -szybki 200 + szybki 200 + Major
14. (40 kultysta 160 tańcząca Derwisz) - 18R 10K 1Eż 241Kusz -Major
Blok:
A (60 ultysta 90 jeździec mroku 1 bagienna wiedźma) - 93Eż -zwykły 200
15. (70 kultysta 80 siewca pożogi pomiot piekielny) - 1f. 120R 2f. 120R 3f. 120R 4f. 100R 1Eż 169Pu -MSW + MSW + MSW + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Od razu po A z garnizonów 15a, 15b, 15c i 15d wysyłamy kolejno 3xMSW i Majora na obóz przywódcy 15.
G6
straty ~6
Spoiler
Zapraszamy znajomych do przygody.
16. (100 jeździec mroku 70 siewca pożogi) - 80R 118Eż -szybki 200
17. (100 kultysta 100 tańcząca derwisz) - 47R 16K 1Eż 206Kusz -Major
18. (40 jeździec mroku 80 fanatyk 80 siewca pożogi) - 1f. 43R 2f. 71R 198K 1Eż -Drakula + Major
19. (80 kultysta 80 siewca pożogi arcykapłan mrocznego kultu) - 163R 21K 1Eż 85Kusz -Major
G7
straty ~7
Spoiler
20. (100 kultysta 100 siewca pożogi) - 64R 71Łu 85Kusz -MSW
21. (80 kultysta 40 jeździec mroku 80 kapłan mrocznego kultu) - 111R 1Eż 108Pu -MSW
22. (150 kapłan mrocznego kultu) - 1f. 42Łu 2f. 269K 1Eż -szybki 200 + Major
uwaga:
wysyłamy atak na Mroczną Fortecę 24, weteran zostanie przechwycony przez obóz 23. Po wygranej walce dajemy odwrót.
23. (90 jeździec mroku 80 tańcząca Derwisz) - 33Łu 217Kusz -Weteran
24. (60 kultysta 60 fanatyk bagienna wiedźma 1 mroczny mag) - 1f. 140R 21K 2f. 93och 1Eż 176Pu -MSW + Major
Potrzebne wojsko: 3600R, 2600Łu, 60Wł, 120och, 270K, 397Eż, 250Kusz, 176Pu
Straty: ~3568R, 2530Łu, 60Wł, 115och, 21K
Ali Baba, Młody Drwal: 2x MSW, 2x Major, Drakula, (MO), 2x zwykły (3x zwykły-szybciej)
Spoiler
Czas wykonania przygody ok. 1,5h
Straty~196R, 180Kz, 342Ry (mając 4MSW z atakami 2x 1R MSW + 1R Drakula na obóz 2. Bez tych ataków starty minimalnie większe)
Elitarne koszary:
Kz- konny zbrojny
Ry- rycerz
A- arkebuzer
Awz- Arkebuzer w zbroi
Ka- konny arkebuzer
ob- oblężnik
Koszary:
R- rekrut
G1
straty ~45Kz
Spoiler
Blok:
A 180 Sz - 193Kz -MO 200 lub 196Kz -zwykły 200
1. 120J 80Ps SR - 50Kz 220Ka -Major
uwaga:
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 1 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 1 -zostanie on przechwycony przez obóz a, wygra i następnie zaatakuje obóz 1.
G2
straty ~38Kz, 53Ry
Spoiler
2. 80Sz 80Łk - 10Kz 140Ry 120ob -Major /mając 4xMSW wysyłamy 2x 1R MSW+1R Drakula/ Majorem atakujemy bez zmiany składu po atakach 2xMSW i Drakuli
Blok:
A 150MM 115K - 191Kz 9Ka -zwykły 200
B 70J 70Sz 50Ws - 164Kz 34Awz -zwykły 200
3. 80J 90Ws CR - 35Kz 60Awz 80Ka -MSW
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, "po bębnach" +1 do 2 sek z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, "po bębnach" +1 do 2 sek z garnizonu 3 wysyłamy MSW na obóz przywódcy 3.
Od razu po MSW z garnizonu 4 możemy wysłać Majora na obóz 4:
4. 80Łk 90Z - 230Ry 20ob -Major
G3
straty ~36Kz, 63Ry
Spoiler
4. 80Łk 90Z - 230Ry 20ob -Major
Blok:
A 70J 70Sz - 150Kz 10Awz -zwykły 200
5. 80J 80Ws TR - 40Kz 120Awz 110Ka -Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 5 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 5 -zostanie on przechwycony przez obóz a, wygra i następnie zaatakuje obóz 5.
G4
straty ~65Kz
Spoiler
Blok:
A 70Łk 70Ps - 124Kz -zwykły 200
B 70Mm 60Ws 50J - 164Kz 36Awz -zwykły 200
6. 90Z 80J ZR - 40Kz 110Awz 120Ka -Major
7. 90 Ps 90J MR - 40Kz 90Ry 140Ka -Major
Blok równoległy
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, "po bębnach" z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, "po bębnach" z garnizonu 6 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 6, gdy 6 będzie w miejscu oznaczonym niebieskim kółkiem z garnizonu 7 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 7.
G5
straty ~130R, 181/226Ry
Spoiler
8. 90Łk 90Ps - 250Ry 20ob -Major
9. 100Ps 100Kd - 100Awz 100Ka -MSW
Blok:
A 180Sz - 196Kz -zwykły 200
B 70Mm 40Ps 50Sz - 145Kz 50Awz -zwykły 200
10. 80J 80Kd WB - 1f. 70Ry 2f. 192R 3f. 90Ry 180ob -MSW + MSW + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, od razu po B z garnizonów 10a,10b i 10c wysyłamy kolejno MSW, MSW i Majora na obóz przywódcy 10.
Potrzebne wojsko: 200R 539Kz 392Ry 150Awz 260Ka 180ob
Straty: 196R ~180Kz+369Ry
Ali Baba i Pierwszy Złodziej: 2 - 5 x MSW, 2x Major, 1x szybki, 4x zwykły
Spoiler
Straty ~147R, 180Kz, 60Ry
Czas wykonania przygody ~1.5h
Przygodę można również zrobić: 2x MSW, 2x Major, 1x szybki, 4x zwykły. Należy zabrać dodatkowo 25Kz, 25Ry i 15ob.
W ataku na obóz nr 6 nie wyślemy 3x 1R MSW tylko jeden atak: 29Kz, 43Ry, 198ob [straty: 29KZ, 43R]
Zapraszam
G1
straty ~36Kz, 3Ry
Spoiler
blok:
A - 170Kz 30Awz - zwykły 200
B - 190Kz - zwykły 200
1 - 50Kz 220Ry - Major
Z garnizonu A wysyłamy atak na obóz A, jak dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, to z garnizonu B wysyłamy atak na obóz B, jak B dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, to atakujemy Majorem obóz 1.
G2
straty ~4Kz
Spoiler
blok:
A - 175Kz - zwykły 200
2 - 4Kz 266Ka -Major
Wysyłamy kolejno ataki A i 2.
G3
straty ~1R 43Kz
Spoiler
blok:
A1 - 1R - zwykły 200
A2 - 190Kz -zwykły 200
3 - 48Kz 104Ka 118ob - Major
Z garnizonu A1 wysyłamy atak na obóz A, następnie szybko wysyłamy atak A2 na obóz A. Jak generał A2 będzie idealnie w miejscu oznaczonym niebieskim kółkiem, z garnizonu 3 wysyłamy Majora na obóz 3.
uwaga: blok ryzykowny, ma ok 3-7 sek rezerwy.
G4
straty ~141R 30Kz 10Ry
Spoiler
blok:
A - 186Kz - zwykły 200
41 - 140R - szybki 200
42 - 40Awz 230Ka - Major
B - 100Kz 100Ry - zwykły 200
51 - 1R - MSW
52 - 35Kz 80Ry 155ob - Major
Atakujemy bez zwłoki kolejno A, 41, 42, B, 51, 52.
G5
straty ~5R 65Kz 38Ry
Spoiler
6 - 1R - MSW
6 - 1R - MSW
6 - 1R - MSW
6 - 13Kz 197Ry 60ob - Major
lub atak bez MSW: 6 - 29Kz 43Ry 198ob - Major
7 - 220Ka - MSW
blok:
A1 - 1R - MSW
A2 - 113Kz 87Awz - zwykły 200
B1 - 1R - zwykły 200
B2 - 19Zb 160Kz 18Ry - zwykły 200
8 - 55Kz 30Ry 185ob - Major
Atakujemy szybko kolejno A1, A2, B1, B2, 8.
Potrzebne wojsko: 147R, 19Zb, 540Kz, 240Ry, 87Awz, 270Ka, 185ob
Straty: 147R, 180Kz, 60Ry
lub dla 2 x MSW
147R, 19Zb, 565Kz, 265Ry, 87Awz, 270Ka, 200ob
Straty: podobne
Ali Baba i Drugi Złodziej: 4x MSW, 2x Major, Weteran, 6x zwykły + atak w G4 dla 5 x MSW
Spoiler
Ataki rozpisane pod wykonanie całej przygody. Otrzymujemy ok. 133500 PD.
Czas wykonania przygody ok. 1.5-2h
Straty~226R, 70K/20K, 30Zb, 255Kz, 257Ry
W G1 ustawiamy od razu pierwszy blok w G2.
Osoba zaproszona atakuje obóz 70Z 70J 70Ps - 1 rekrutem MSW/Drakula lub 6 konnymi -szybkim
Elitarne koszary:
Zb- Zbrojny
Kz- konny zbrojny
Ry- rycerz
A- arkebuzer
Awz- Arkebuzer w zbroi
Ka- konny arkebuzer
ob- oblężnik
Koszary:
R- rekrut
K- konny
G1
straty ~...
Spoiler
Blok:
A 1r -zwykły 200
1. 1f. 1R 2f. 192Ry 78ob -MSW + Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonów 1a i 1b wysyłamy MSW i Majora na obóz 1.
G2
straty ~...
Spoiler
blok 1:
O 1r -zwykły 200
2. 4Kz 266Ka -Major
Z garnizonu O wysyłamy zwykłego generała na obóz O, następnie z garnizonu 2 wysyłamy Majora na obóz 2.
Po wykonanym bloku, atakujemy kolejne obozy.
blok 2:
A 160Kz 40Awz -zwykły 200
B 200Kz -zwykły 200
3. 44Kz 14Ry 212ob -Major
Z 60Kz 140Awz -zwykły 200
4. 5Kz 180Ry 65ob -Weteran
Z garnizonów A,B i 3 wysyłamy kolejno dwóch zwykłych generałów i Majora na obóz przywódcy 3 /A i B zmienią cele/. Gdy Major dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym kółkiem z garnizonu Z wysyłamy zwykłego generała na obóz Z i z garnizonu 4 Weterana na obóz 4.
G3
straty ~...
Spoiler
blok:
A 1r -zwykły 200
5. 1Awz 269Ka -Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonu 5 wysyłamy Majora na obóz 5.
6. 1Awz 269Ka -Major
gdy Major dojdzie do miejsca zaznaczonego niebieskim kółkiem, lub później możemy wysłać atak:
7. 1f. 220R 2f. 270Zb -MSW + Major
10. Obóz atakujemy po wykonaniu G4 i po ataku drugiej osoby na przygodzie. Po G4 przestawimy tam Majora z G4 oraz MSW, Drakule itp. Możemy wysłać tam ataki 1r osłabiające obóz przed atakiem Majorem.
G4
straty ~...
Spoiler
blok 1:
A1 1R -zwykły 200
A2 1R -MSW
B1 70K -MSW
Z garnizonów A1 i A2 wysyłamy kolejno zwykłego generała i MSW na obóz A, następnie z garnizonu B1 wysyłamy MSW na obóz B.
Ataki wysyłamy szybko.
lub:
blok 1:
A1 1R -zwykły 200
A2 1R -MSW
B1 10K -MSW
B2 10K -MSW
Z garnizonów A1 i A2 wysyłamy kolejno zwykłego generała i MSW na obóz A, następnie z garnizonów B1 i B2 wysyłamy MSW na obóz B.
Po udanym bloku 1, atakujemy blok 2:
blok 2:
A 150Kz 50Awz -zwykły 200
B 200Kz -zwykły 200
8. 50Kz 100Ka 120ob -Major
9. 82Kz 100Awz 88Ka -Major
Atakujemy kolejno A,B,8 i 9.
uwaga:
Po wykonanym ataku możliwe jest zakończenie przygody. Nie klikamy "Wykonane zadania"
Zapraszamy drugą osobę na przygodę i przestawiamy Majora do ataku na obóz 10 z G3.
Po ataku zaproszonej osobu atakujemy obóz 10.
10. 80KZ 190ob -Major /wcześniej można zaatakować dodatkowo MSW lub Drakulami/
Kończymy przygodę.
Potrzebne wojsko: 230R 70K/20K 270Zb 540Kz 380Ry 181Awz 270Ka 277ob
Straty: 226R 70K ~30Zb 255Kz 257Ry
5 x MSW Straty: 226R 20K ~30Zb 255Kz 257Ry
Ali Baba i Trzeci Złodziej: 5x MSW, 2x Drakula, 2x Major, Weteran, 7x szybki, 3x zwykły
Spoiler
Czas wykonania przygody ok. 2-2.5h
Straty~642R 165Łu + 60Zb 262Kz 320Ry 45A
Blokując obóz nr 9 potrzebujemy na przygodzie dodatkowo 2 zwykłych generałów i 4 szybkich. Straty mniejsze o ok 26Kz.
G1
straty ~1R 76Kz 55Ry
Spoiler
1. 220Ry - MSW
2. 28Kz 120Ka - dowolny
blok:
A1 1r -szybki 200
A2 48Zb 152Kz - wolny 200
3. 220Kz - MSW
B 110Kz 25Ka - wolny 200
4. 10Kz 210Ry 50ob - Major
Z garnizonów A1 i A2 wysyłamy kolejno szybkiego i zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 3 wysyłamy MSW na obóz przywódcy 3. Gdy MSW dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem atakujemy kolejno wolnym generałem obóz B i Majorem obóz przywódcy 4.
G2
straty ~423R 32Zb 26Kz 34Ry 44A
Spoiler
5. 1f - 35R , 2f - 46Awz 224Ka - szybki + Major
6. 1f - 1R , 2f - 270Zb - MSW + Major
7. 1f - 1R , 2f - 270Ry - MSW + Major
8. 1f - 250R , 2f - 130R , 3f - 100Awz 50Ka - Weteran + szybki + dowolny
9. 30Kz 180Ka - Weteran lub MSW
blok :
A 90Kz 90Awz - zwykły 200
10. 12Awz 49A 209Ka - Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 10 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 10.
G2+ dodatkowy blok na obóz nr 9
straty ~423R 32Zb 34Ry 44A
Spoiler
5. 1f - 35R , 2f - 46Awz 224Ka - szybki + Major /z bloku w G2 - 10/
6. 1f - 1R , 2f - 270Zb - MSW + Major /z bloku w G2 - 10/
7. 1f - 1R , 2f - 270Ry - MSW + Major
8. 1f - 250R , 2f - 130R , 3f - 100Awz 50Ka - Weteran + szybki + dowolny
blok :
A1 1R - zwykły 200
A2 1R - szybki
A3 1R - zwykły 200
A4 1R - szybki
A5 1R - szybki
A6 1R - szybki
A 90Kz 90Awz - zwykły 200
10. 12Awz 49A 209Ka - Major
Z garnizonów A1-A6 wysyłamy kolejno ataki na obóz A, gdy pierwszy blokujący dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B i z garnizonu 10 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 10.
G3
straty ~4R 165Łu 7Kz 70Ry
Spoiler
11. 1f - 1R , 2f - 175Łu 90Ku - MSW + Major /z bloku w G3 - 16/
12. 220Ka - Weteran
13. 100Awz 170Ka - Major /z bloku w G3 - 16/
14. 1f - 1R , 2f - 1R , 3f - 1R, 4f - 2Kz 258Ry 10ob - MSW + Drakula + Drakula + Major
15. 155Ka - Weteran
blok :
A 145Kz - zwykły 200
16. 10Kz 210Ry 50ob - Major
Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 16 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 16.
Lepiej zaczekać aż Major wróci do garnizonu, po wyjściu laguje i "dziwnie" wraca
G4
straty ~1Zb 28Kz 156Ry
Spoiler
17. 210Ry 60ob - Major
18. 200Ka - dowolny /z bloku w G4 - A/
19. 135Zb 135Ry - Major
20. 200Ka - dowolny
blok :
21. 30Kz 124Ry 116ob - Major
A 151Kz - zwykły 200
22. 1Zb 2Kz 141Ry 126ob - Major
uwaga:
Z garnizonu 21 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 21, następnie z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A i Majora na obóz przywódcy 22.
G5
straty ~223R 26Zb 130Kz
Spoiler
23. 36Kz 79Awz 85Ka - dowolny /z ustawienia w G4/
24. 28Kz 192Ka - Weteran /z ustawienia w G4/
25. 1f - 220R , 2f - 270Zb - MSW /z ustawienia w G4/ + Major
26. 40Kz 165Ka 65ob - Major /z bloku G5 - 28/
27. 20Kz 200Awz 50Ka - Major - pamiętać o obozie!!!
blok :
A1 1R - szybki
A2 1R - szybki
A3 1R - szybki
A4 170Kz 17Ka - zwykły 200
B 165Kz 35Ry - zwykły 200
C 165Kz - zwykły 200
28. 22Kz 140Awz 108Ka - Major
Z garnizonów A1, A2 i A3 wysyłamy kolejno trzech szybkich generałów na obóz A, gdy A1 dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem z garnizonu A4 wysyłamy zwykłego generała na obóz A.
Gdy generał A3 dojdzie do miejsca oznaczonego czarnym kółkiem, atakujemy kolejno B, C i z garnizonu 28 Majorem obóz przywódcy 28.
Potrzebne wojsko: 675R 175Łu 90kusz 320zb 785Kz 570Ry 49A 340awz 439Ka 242 ob
Straty: ~650R 165Łu + 60Zb 262Kz 320Ry 45A
Potrzebne wojsko: 675R 175Łu 90kusz 320zb 760Kz 570Ry 49A 340awz 400Ka 242 ob
Straty: ~mniejsze o G2