To jest kopia z pamięci podręcznej Google adresu http://forum.thesettlersonline.pl/threads/37666-Zbi%C3%B3r-poradnik%C3%B3w-Mikroclimat. Zdjęcie przedstawia stan strony z 17 Sty 2017 07:12:01 GMT.
Aktualna strona może wyglądać inaczej. Więcej informacji
Pełna wersjaWersja tekstowaWyświetl źródłoWskazówka: aby szybko znaleźć wyszukiwane hasło na stronie, naciśnij Ctrl+F lub ⌘-F (Mac) i użyj paska wyszukiwania.
Zbiór poradników Mikroclimat
Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 92
  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Kolonia

    Zbiór poradników Mikroclimat

    APEL
    Osoby zapraszane do przygód powinny informować jaką formą zrobią atak, jakim generałem, który obóz będą atakować itd. Niejednokrotnie ma to spore znaczenie dla osoby robiącej przygodę!
    Również kliknięcie "Zakończenia" przygody leży w gestii osoby robiącej przygodę, o ile nie ustalono tego wcześniej inaczej.

    Dziękuję



    Dzielny Mały Krawiec: 4x MSW, 2x Major, Drakula, 4x Weteran, 5x szybki 200, 6x zwykły

    Spoiler

    Ataki rozpisane tak, żeby w miarę szybko zrobić Dzielnego, bez przestoju.
    Potrzebujemy: 4x MSW, 2x Major, Drakula, 4x Weteran, 5x szybki 200, 6x zwykły
    Straty ~3150R, 1900Łu, 124och, 6Ż
    Czas wykonania przygody ~2.5h



    Zapraszam

    G1

    straty ~843R 210Łu

    Spoiler

    1. (30 lis 100 dzik) - 124R 1Eż 145Pu -Major
    2. (120 wilk) - 80R 139K 1Eż -MSW
    3. (30 wilk 130 dzik) - 200R 1Ez 69Pu - Major
    4. (90 wilk 90 lis) - 210Łu 60Pu - Major
    5. (30 lis 120 dzik) - 159R 1Eż 110Pu -Major
    6. (60 lis 80 dzik Wielki Gogor Wielki Bogor) - 1f. 1R 2f. 210R 3f. 128R 1Eż 141Pu -MSW + MSW + Major




    G2

    straty ~622R 59Łu

    Spoiler

    7. (170 dzik) - 1f. 59Łu 2f. 145r 1Eż 124Pu -gen 200 + Major
    8. (60 wilk 90 dzik) - 145R 1Eż 124Pu -Major

    blok:
    A1 (180 dzik) - 1R -zwykły 200
    B (60 lis 100 dzik) - 50K 150Eż -zwykły 200
    A2 (180 dzik) - 1R -zwykły 200

    9a (80 wilk 60 lis 50 dzik Jednorożec) - 1f. 199R -MSW
    A3 (180 dzik) - 1R -zwykły 200
    9b (80 wilk 60 lis 50 dzik Jednorożec) - 2f. 154R 1Eż 115Pu -Major

    Obozy atakujemy wysyłając generałów w kolejności: A1,B,A2,9a,A3,9b.



    G3

    straty ~428R 538Łu 124och 6Ż

    Spoiler


    10. (60 wilk 140 lis) - 1f. 200Łu 2f. 172R 1Eż 97Pu - Drakula + Major
    11. (60 lis 40 niedźwiedź) - 150R 1Eż 119Pu -Major
    12. (80 wilk 50 niedźwiedź) -1f. 68Łu 2f. 156R 1Eż 63Pu - gen 200 + MSW

    blok:
    A1 (160 lis) - 1R -zwykły 200
    B (190 wilk) - 95K 105Eż -zwykły 200
    A2 (160 lis) - 1R -zwykły 200

    13a+13b (69 wilk 80 lis 50 niedźwiedź Rozwścieczony Dzik) -1f. 270Łu 2f. 124och 10Ż 136Pu -Major + Major
    lub, żeby nie ubijać Majora i mieć do dyspozycji dwóch Majorów w G4:
    13a+13b (69 wilk 80 lis 50 niedźwiedź Rozwścieczony Dzik) -1f. 200Łu 50Wł 2f. 124och 10Ż 136Pu -Weteran + Major
    Obozy atakujemy szybko, wysyłając generałów w kolejności: A1,B,A2,13a,13b.
    uwaga:
    nie wychodzimy z przygody, po wysłanym ataku czekamy aż atak się zakończy.




    G4

    straty ~1260R 1106Łu

    Spoiler

    14. (60 kłu 80 kr) - 130R 34K 1Eż 105Pu -Major
    15. (60 kwłu 50 koch) - 1f. 215Łu 2f. 175R 94K 1Eż -Weteran + Major
    16. (60 koch 30 kp) - 1f. 15R 75Łu 2f. 95R 1Eż 174Kusz -gen 200 + Major
    17. (120 kwłu) - 1f. 210R 2f. 269K 1Eż -Weteran + Major
    Zapraszamy osoby do przygody. Tani atak to Szybki generał z 1 rekrutem lub Mistrz Obrony z 7 rekrutami na obóz "w porcie": 120kr 40koch
    18. (170 kr) - 1f. 65R 2f. 186R 1Eż 83Pu -gen200 + Major
    19. (150 kłu 30 kk) - 84R 98Łu 88Pu -Major
    20. (80 kwłu 40 kk 30 koch) - 1f. 90R 2f. 250Łu 3f. 145R 1Eż 124Pu -gen200 + Weteran + Major
    21. (80 kwłu 40 kk 60 koch Zły Król) - 1f. 220Łu 2f. 250Łu 3f. 145R 1Eż 124Pu -MSW + Weteran + Major




    Potrzebne wojsko: 3200R 1920Łu, 124och, 10Ż, 270K, 152Eż, 174Ku, 251Pu
    (50Wł- szybciej skończymy przygodę)


    Synowie Małego Krawca: 2x MSW + Major (4xMSW)

    Spoiler

    Poradnik zrobiony na bazie poradnika Igorb1985.
    Zmieniłem kolejność, parę bloków i zamieniłem straty droższych wojsk na tańsze.
    Łącznie ginie ok 1765Łu 2595R 113Och lub 1945Łu i 2681R. Koszary na 5lvl potrzebują ok.53h na odrobienie wojska. /Premią x3 na koszarach to ok 17.5h/

    Poradnik jest przewidziany na dwa etapy.
    G1 i G2 robimy szybko ubijając MSW w ok. 1h trwania przygody a my robimy kolejne sektory bez nich.
    Po ok 2h mamy jeszcze przez ok. 1h zablokowanych MSW, ale zrobioną większą cześć przygody t.j.: G1, G2, G3, G4, G5, G6 i G7.
    G8 i G9 to ok 45min.
    Łączny czas przygody wyniesie poniżej 4h



    Zapraszam

    G1

    straty ~120R

    Spoiler

    Blok:
    A Obóz bandytów (180 oprych + 20 łowca) – 61K 137Eż zwykły 200
    B Obóz bandytów (130 oprych + 70 łowca) – 99K 85Eż zwykły 200
    C Obóz bandytów (110 oprych + 90 łowca) – 126K 50Eż zwykły 200
    D Obóz bandytów (120 pies strażniczy + 80 oprych) – 105K 73Eż zwykły 200 lub Mistrz Obrony

    1. Przywódca bandytów (Jednooki Bert + 119 oprych + 80 pies strażniczy) – 132R 1Eż 137Pu Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, wysyłamy kolejno ataki B , C , D i 1.




    G2

    straty ~795R 115Łu

    Spoiler

    2. Dzika jaskinia (50 niedźwiedź + 40 przywódca watahy) - 1f. 2a-200R 2f. 2b- 110R 55K 1Eż 54Pu- zwykły lub szybki 200 + MSW
    3. Dzika jaskinia (80 niedźwiedź + 50 wilk) - 1f. 3a- 115Łu 2f. 3b 169R 1Eż 100Pu- zwykły lub szybki 200 + Major



    4. Dzika jaskinia (70 przywódca + watahy 30 lis) - 240R 30Ż Major

    Blok:
    A Dzika jaskinia (40 dzik + 60 lis + 50gigant) 146Eż 52K zwykły 200
    5. Przywódca bandytów (100 pies strażniczy + 100 oprych) – 99R 121Pu MSW
    uwaga:
    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 5, zostanie on przechwycony przez obóz A. Od razu po A z garnizonu 5 wysyłamy MSW na obóz przywódcy bandytów 5.



    G3

    straty ~459R

    Spoiler

    6. Obóz bandytów (150 oprych + 50 łowca) – 144R 76Pu MSW
    7. Obóz bandytów (20 pies strażniczy + 180 oprych)- 1f. 7a-1R 2f. 7b-157R 1Eż 112Pu- MSW + Major

    Blok:

    A. Obóz bandytów (70 pies strażniczy + 130 oprych) – 81K 109Eż zwykły 200
    B. Obóz bandytów (80 pies strażniczy + 120 oprych) – 1K 129Eż zwykły 200

    8. Przywódca bandytów (30 pies strażniczy + 180 oprych + 40 łowca) – 1f. 8a-1Łu 2f. 8b- 195R 1Eż 74Pu -MSW + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, z garnizonów 8a i 8b wysyłamy kolejno MSW i Majora na obóz przywódcy 8. Ataki wysyłamy wolno, po "bębnach".




    G4

    straty ~208R

    Spoiler

    9. Obóz bandytów (120 pies strażniczy + 80 łowca)- 88R 1Eż 181Pu Major
    lub mając 4xMSW
    9. Obóz bandytów (120 pies strażniczy + 80 łowca)- 1f. 1R 2f. 1R 3f. 270K MSW+MSW + Major

    Blok:
    A. Obóz bandytów (120 oprych + 80 łowca) – 67Eż 133K zwykły 200
    B. Obóz bandytów (200 oprych) – 163Eż 37K zwykły 200

    10. Przywódca bandytów (80 pies strażniczy + 119 oprych 1 Święty Pałkołaj) – 136R 1Eż 133Pu Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, następnie z garnizonu 10 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 10.




    G5

    straty ~75R 200Łu

    Spoiler

    Blok:
    A. Dzika jaskinia (110 niedźwiedź) 188Eż 7K zwykły 200
    11. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (60 niedźwiedź + 40 lis + 30 gigant) – 1f. 11a-160Łu 2f. 11b- 90R 40Łu 140Kusz -szybki 200 + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonów 11a i 11b kolejno 2 fale na obóz przywódcy 11.




    G6

    straty ~106R 210Łu

    Spoiler

    Blok:

    A. Dzika jaskinia (20 dzik + 80 niedźwiedź) – 159Eż 12K zwykły 200

    12. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (70 niedźwiedź + 40 lis + 20 gigant) – 1f. 12a-170Łu 2f. 12b- 115R 55Łu 100Kusz -szybki/zwykły 200 + Major

    uwaga:
    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 12, zostanie on przechwycony przez obóz A. Od razu po A z garnizonów 12a i 12b wysyłamy kolejno generałów na obóz przywódcy bandytów 12.




    G7

    straty ~a)242Łu 113Och lub b)422Łu 86R

    Spoiler

    13. Dzika jaskinia (40 niedźwiedź + 70 przywódca watahy) - 1f. 242Łu 2f. 250K -Weteran + Weteran

    a)
    Blok:
    A. Dzika jaskinia (60 przywódca + watahy 90 wilk) –60K 120Eż 20Ż -zwykły 200
    14. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (90 lis + 20 gigant + 1 wielki niedźwiedź) -124Och 1Eż 145Pu Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonu 14 wysyłamy Majora na obóz 14.
    uwaga:
    Majora należy puścić bardzo szybko po A.


    b)
    Blok:
    A. Dzika jaskinia (60 przywódca + watahy 90 wilk) –60K 120Eż 20Ż -zwykły 200
    14. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (90 lis + 20 gigant + 1 wielki niedźwiedź) - 1f. 180Łu 2f. 99R 1Eż 170Pu -szybki200 + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonów 14a i 14b wysyłamy kolejno generałów na obóz 14.
    uwaga:
    Ataki 14a i 14b należy puścić bardzo szybko po A.



    Blok:



    G8

    straty ~287R 220Łu

    Spoiler

    15. Dzika jaskinia (110 dzik + 40 wilk) – 149R 121Pu Major

    Blok:

    A. las- pułapka (90 niedźwiedź + 50 lis + Kłamliwa koza) 76Ż 146Eż -blok wykonany weteranem
    B. Dzika jaskinia (70 niedźwiedź + 40 lis) – 110Eż 23Ż 60K zwykły 200
    C. Dzika jaskinia (140 dzik) – 91Ż 77Eż -zwykły 200

    16. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (70 niedźwiedź + 50 lis + 20 gigant) - 1f. 16a-220Łu 2f. 16b- 170R 1Eż 49Pu -MSW + MSW

    Z garnizonu A wysyłamy weterana na obóz A , po nim z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Zwykłego generała C wysyłamy na obóz przywódcy 16 po czym zostanie on przechwycony przez obóz blokowany C, zaraz po nich wysyłamy dwie fale 16a i 16b 2xMSW na jaskinię przywódcy dzikich zwierząt 16.
    Ataki wysyłamy szybko.




    G9

    straty ~534R 775Łu lub b)799R 565Łu

    Spoiler

    17. Dzika jaskinia (120 dzik + 70 wilk) 1f.130Łu 2f.147R 123Pu zwykły lub szybki 200 + Major
    18. Dzika jaskinia (90 dzik + 40 niedźwiedź) 1f.67Łu 2f.158R 1 Eż 111Pu zwykły lub szybki 200 + Major
    19. Dzika jaskinia (90 niedźwiedź + 50 wilk) 1f.150Łu 2f.183R 1Eż 86Pu zwykły lub szybki 200 + Major

    Blok:

    A. Dzika jaskinia (190 dzik) 182Eż 16Pu zwykły 200

    20. Jaskinia przywódcy dzikich zwierząt (70 niedźwiedź + 90 przywódca watahy + 1 Wielki Gogor)
    a) 1f. 20a -220Łu 2f. 20b -210Łu 3f. 20c -85R 1Eż 184Pu -MSW + Weteran + Major
    b) 1f. 20a -220Łu 2f. 20b -250R 3f. 20c -105R 1Eż 164Pu -MSW + Weteran + Major
    c) 1f. 20a -220Łu 2f. 20b -186Łu 3f. 20c -105R 1Eż 164Pu -MSW + MSW + Major
    uwaga:
    Ataki 20a, 20b, 20c wysłać jak najszybciej po blokującym A, jak jeszcze grają "bębny" atakującego A

    Wymieniając lub sprzedając drop, osoby zaproszone atakują 1 Rekrutem /nie MSW i nie Mistrzem Obrony/ obóz 190 Dzików, ubijając po 1 Dziku. 188 Dzików blokujemy bez zmiany składu.

    ważne:
    Jeżeli w obóz (70 niedźwiedź + 90 przywódca watahy + 1 Wielki Gogor) uderzymy Gradem strzał lub/i Skrytobójcą, należy zmienić składy ataków, ponieważ osłabiony obóz przywódcy pozwoli 1 i 2 fali walczyć dłużej niż jedną rundę i blok tyle czasu nie wytrzyma.
    Przykładowe ataki w zależności od tego jakich przeciwników mamy w obozie przywódcy:

    50~70 niedźwiedź i 70~90 przywódca watahy - 1f. 220Łu 2f. 176Łu 3f. 105R 1Eż 164Pu MSW + MSW + Major

    50~90 przywódca watahy i 1 Wielki Gogor - 1f. 110Łu 2f. 1R 3f. 105R 1Eż 164Pu MSW + MSW + Major

    50~70 niedźwiedź i 1 Wielki Gogor - 1f. 160Łu 2f. 1R 3f. 105R 1Eż 164Pu MSW + MSW + Major

    60 niedźwiedź 77 przywódca watahy 1 Wielki Gogor - 1f. 220Łu 2f. 115Łu 3f. 105R 1Eż 164Pu MSW + MSW + Major

    Po atakach "z powietrza" najlepiej samemu dobrać odpowiedni skład wojsk używając symulatora walki. Należy tak ustawić ataki aby 1 i 2 fala trwały po 1 rundzie i kończąca Majorem max 4 rundy.







    Potrzebne wojsko: 1765Łu 2595R 124Och 190Ż 391K 346Eż 140Ku 202Pu
    szybciej : 526K 220Ż 525Eż 325Pu
    lub
    Potrzebne wojsko: 1555Łu 2845R 124Och 190Ż 391K 346Eż 140Ku 202Pu
    lub
    Potrzebne wojsko: 1945Łu i 2681R 190Ż 391K 346Eż 140Ku 202Pu
    lub
    Potrzebne wojsko: 1735Łu i 2931R 190Ż 391K 346Eż 140Ku 202Pu



    Zdradzony Mały Krawiec: 4x MSW + Major

    Spoiler

    Straty: ~3190R 1490Łu 132och 94Ż. Ważne: w G6 będziemy potrzebowali 4xzwykłego gen, MSW, 2xWeteran i Majora
    Łączny czas wykonania przygody wyniesie ok 2-2.5h. /Mając do dyspozycji 23 generałów/
    Koszary na 6lvl potrzebują ok.49h na odrobienie wojska. /Premią x3 na koszarach to ok 16h/
    uwaga:
    Bloki G1, G3, G5 są blokami ciasnymi i generałów należy wysyłać szybko.



    Zapraszam

    G1

    straty ~582R 365Łu 126och

    Spoiler

    1. Dzika jaskinia (80 dzik 60 lis) - 134R 1Eż 135Pu -Major
    2. Dzika jaskinia (90 dzik 60 wilk) - 145R 1eż 124Pu -Major
    3. Dzika jaskinia (110 niedźwiedź) - 1f.3a 145Łu + 2f. 175R 95Pu -gen200+Major
    Od tego momentu musimy mieć ustawiony kompletny blok z wolnymi generałami.
    Ba. Dzika jaskinia (110 dzik 80 wilk) - 1f. 155R -puszczamy atak na przywódcę -gen200 atak ma na celu osłabienie obozu przed blokiem B

    Blok:
    A Dzika jaskinia (180 dzik) 191Eż 1Kusz 8Pu -zwykły 200
    B Dzika jaskinia (~72 dzik 80 wilk) 118Eż 82K -zwykły 200

    6. Jaskinia Przywódcy (90 niedźwiedź 70 lis 1 rozwścieczony dzik) - 1f. 220Łu MSW 2f. 130Och 1Eż 139Pu -MSW + Major
    uwaga:
    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 6 -zostanie on przechwycony przez obóz B. Od razu po B z garnizonów 6a i 6b wysyłamy kolejno Majora i MSW na obóz przywódcy 6. Generałów należy wysyłać szybko jeden za drugim itd.


    G2

    straty ~128R 172Łu

    Spoiler

    7. Dzika jaskinia (120 przywódca watahy) - 1f. 172Łu 2f. 220K -gen200+MSW

    Blok:
    A Obóz bandytów (130 oprych 70 łowca) 115K 81Eż -zwykły 200
    B Obóz bandytów (80 oprych 120 pies strażniczy) 103Eż -zwykły 200

    10. Przywódca bandytów (120 oprych 79 łowca 1 skrytobójca) - 1f. 1R MSW 2f. 135R 5och 130Pu -MSW + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonów 10a i 10b wysyłamy kolejno MSW i Majora na obóz przywódcy 10.


    G3

    straty ~357R 460Łu

    Spoiler

    11. Dzika jaskinia (70 niedźwiedź 30 gigant) - 1f. 80Łu 2f. 120R 1Eż 149Kusz -gen200+Major
    12. Dzika jaskinia (70 przywódca watahy 30 niedźwiedź) - 1f. 200Łu 2f. 220K -gen200+MSW
    13. Dzika jaskinia (80 Lis 30 niedźwiedź) - 145R 1Eż 124Pu -Major

    Blok:
    A Dzika jaskinia (80 lis 50 niedźwiedź) 187Eż -zwykły 200
    15. Jaskinia przywódcy (40 gigant 60 niedźwiedź 1 wielki niedźwiedź) - 1f. 180Łu 2f. 120R 150Kusz -szybki gen200 + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonów 15a i 15b wysyłamy kolejno szybkiego gen i Majora na obóz przywódcy 15.



    G4

    straty ~663R 290Łu 6och

    Spoiler

    16. Obóz bandytów (90 pies strażniczy 120 łowca) - 110R 1Eż 109Pu -MSW
    17. Obóz bandytów (200 oprych) - 1f. 42R 2f. 191R 1Eż 78Pu -gen200 + Major
    18. Obóz bandytów (200 pies strażniczy) - 250R -Weteran

    Blok:
    A Obóz bandytów (70 pies strażniczy + 130 oprych) 129Eż 14K -zwykły 200
    B Obóz bandytów (100 pies strażniczy + 130 oprych) 132Eż 8K -zwykły 200
    C Obóz bandytów trudny (40 łotr + 180 oprych) 175Eż 20K -zwykły 200

    22. Tawerna (139 oprych 120 łowca 1 Chciwy Karczmarz) - 1f. 250Łu 2f. 173R 40Łu MSW 3f. 131R 12Och 127Pu -Weteran + MSW + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, z garnizonu C wysyłamy zwykłego generała na obóz C. Od razu po C z garnizonów 22a, 22b i 22c wysyłamy kolejno Weterana, MSW i Majora na obóz przywódcy 22.



    G5

    straty ~238R 200Łu 94Ż

    Spoiler

    23. Dzika jaskinia (50 gigant 100 wilk) - 117R 1Eż 152Kusz -Major
    24. Dzika jaskinia (100 gigant) - 270Kusz -Major
    25. Dzika jaskinia (110 lis 90 wilk) - 1f. 200Łu 2f. 131R 1Eż 138Pu -gen200+Major

    Blok:
    A Dzika jaskinia (120 dzik 60 lis) 195Eż 5Pu -zwykły 200
    B Obóz bandytów (140 pies strażniczy 90 oprych) 121Eż -zwykły 200

    28. Przywódca bandytów (1 Żelazno zębny 130 oprych + 110 łowca) - 98Ż 16K 106Pu -MSW

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 28- zmieni cel na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonu 28 wysyłamy MSW na obóz przywódcy 28.
    Ataki wysyłamy szybko, blok A może wyjść "na styk".



    G6

    straty ~778R

    Spoiler

    29. Obóz bandytów (230 oprych) - 1f. 200R 2f. 135R 1Eż 134Pu -gen200 + Major
    30. Obóz bandytów (160 oprych + 120 łowca) - 1f. 181R MSW 2f. 85R 100K 85Pu -MSW + Major
    31. Obóz bandytów (280 łowca) - 1f. 72R 2f. 270K -gen200 + Major

    Blok 1:
    A Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
    33. Wspaniała Rezydencja (80 pies strażniczy 200 oprych 1 Chciwy Karczmarz) - 1R -MSW

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, "po bębnach" czyli po ok 3 sekundach z garnizonu 33a wysyłamy MSW na obóz przywódcy 33.

    Osoby zaproszone atakują premiami:
    1 osoba -Skrytobójca w Rezydencję
    2 osoba -Grad strzał w Rezydencję

    Jeżeli pierwsza osoba ubije Oprychów to strzały zakończą przygodę.
    Jeżeli pierwsza osoba ubije Karczmarza to po ataku strzałami wysyłamy:

    Blok 2:
    B Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 136Eż + 40K + 24Pu -zwykły 200
    33. Wspaniała Rezydencja (do 160 oprych) - 125R 1Eż 144Pu -Major

    Z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, od razu po B z garnizonu 33b wysyłamy Majora na obóz przywódcy 33.


    W takiej odległości powinien iść blok na Wspaniałą Rezydencję:



    G6
    -zakończenie bez użycia ataków z góry
    straty ~1358R 6och

    Spoiler

    29. Obóz bandytów (230 oprych) -1f. 200R 2f. 135R 1Eż 134Pu -gen200 + Major
    30. Obóz bandytów (160 oprych + 120 łowca) - 1f. 181R MSW 2f. 85R 100K 85Pu -MSW + Major
    lub
    30. Obóz bandytów (160 oprych + 120 łowca) - 1f. 200R 2f. 135R 115K 20Pu -gen200 + Major
    31. Obóz bandytów (280 łowca) - 1f. 72R 2f. 270K -gen200 + Major

    uwaga:
    Bloki są dosyć ciasne i ryzykowne. "po bębnach" - tzn atak na Rezydencję wysyłamy idealnie jak skończą grać bębny generała blokującego

    Blok 1:
    A Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
    33. Wspaniała Rezydencja (80 pies strażniczy 200 oprych 1 Chciwy Karczmarz) - 1R -MSW

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, "po bębnach" z garnizonu 33a wysyłamy MSW na obóz przywódcy 33.

    Po udanym Bloku 1 puszczamy Blok 2:
    Blok 2:
    B Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
    33. Wspaniała Rezydencja (200 oprych 1 Chciwy Karczmarz) -250R -Weteran

    Z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, "po bębnach" z garnizonu 33b wysyłamy Weterana na obóz przywódcy 33.

    Po udanym Bloku 2 puszczamy Blok 3:
    Blok 3:
    C Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
    33. Wspaniała Rezydencja (~112 oprych 1 Chciwy Karczmarz) -250R -Weteran

    Z garnizonu C wysyłamy zwykłego generała na obóz C, "po bębnach" z garnizonu 33c wysyłamy Weterana na obóz przywódcy 33.

    Po udanym Bloku 3 puszczamy Blok 4:
    Blok 4:
    D Obóz bandytów (190 oprych 90 łowca) 1R -zwykły 200
    33. Wspaniała Rezydencja ( 1 Chciwy Karczmarz) -131R 12och 127Pu -Major

    Z garnizonu D wysyłamy zwykłego generała na obóz D, "po bębnach" z garnizonu 33d wysyłamy Majora na obóz przywódcy 33.


    W takiej odległości powinny iść wszystkie bloki na Wspaniałą Rezydencję:



    Potrzebne wojsko: max 3250R 1500Łu 154Och 98Ż 335K 436Eż 270Kusz 249Pu
    szybciej: 437eż, 259pu*


    Bohaterski Mały Krawiec: 4x MSW, 2x Major, 5x Weteran, Drakula, 3x zwykły, 5x szybki 200, 1x szybki min. 220

    Spoiler

    G1-G4 robimy szybko w ok. 1,5h ubijając 4xMSW, 5xWeteran i 1xMajor + inni /straty~2276R, 2115Łu, 60Wł, 22och
    Następnie po 2h możemy zrobić G5-G7 w ok. 1.5h.
    Po wykonanym bloku w G5 możemy zapraszać osoby do przygody.
    Czas wykonania przygody ok. 4.5h-5h
    Straty~3568R, 2530Łu, 60Wł, 115och, 21K. Koszary 6lvl+premia x3 potrzebują do 21h na odbudowę wojsk.
    Zaczynając przygodę trzeba wysłać odpowiednią ilość generałów dla G1- mało miejsca.


    G1

    straty ~1

    Spoiler

    1. (100 dzik 50 wilk) - 145R 1Eż 124Pu -Major

    Blok:
    A (40 dzik 100 lis) - 95Łu 105Eż -zwykły 200
    B (50 dzik 50 wilk 50 lis) - 149Eż -zwykły 200

    2.(120 niedźwiedź 50 lis) - 1f. 220R 2f. 230Łu 3f. 138R 1Eż 131Pu -MSW + Weteran + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonów 2a, 2b i 2c wysyłamy kolejno MSW, Weterana i Majora na obóz przywódcy 2.
    Generałów należy wysyłać szybko.


    G2

    straty ~2

    Spoiler

    3. (100 dzik 30 niedźwiedź) - 1f. 40Łu 2f. 150R 1Eż 119Pu -szybki 200 + Major

    Blok:
    A (75 wilk 75 przywódca watahy) - 165Eż -zwykły 200
    4.(50 dzik 100 przywódca watahy 1 czarny byk) - 1f. 210Łu 60Wł 2f. 55R 40och 1Eż 174Pu -Major + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Od razu po A z garnizonów 4a i 4b wysyłamy kolejno dwóch Majorów na obóz przywódcy 4.
    Generałów należy wysyłać szybko.
    Blokujący A ma ok 3 sekundy rezerwy.


    G3

    straty ~3

    Spoiler

    5. (100 niedźwiedź 50 wilk 30 lis) - 1f. 120R 2f. 200Łu 3f. 158R 1Eż 111Pu -MSW + szybki 200 + Major
    6. (200 dzik) - 1f. 160Łu 2f. 148R 1Eż 121Pu -szybki 200 + Major
    7. (100 niedźwiedź 80 wilk) - 1f. 250Łu 2f. 205R 1Eż 64Pu -Weteran + Major
    B. (80 niedźwiedź 80 gigant) -osłabienie obozu przed blokiem - 125Łu -szybki 200

    Blok:
    A (70 niedźwiedź 40 lis 80 przywódca watahy) - 1R -zwykły 200
    B (80 niedźwiedź 80 gigant) -osłabiony - 185Eż 15Kusz -zwykły 200

    8.(40 dzik 60 lis 80 gigant) - 1f. 110R 140Łu 2f. 35Łu 235Kusz -Weteran + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz przywódcy 8 -zostanie on przechwycony przez obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonów 8a i 8b wysyłamy kolejno Weterana i Majora obóz przywódcy 8.


    G4

    straty ~4

    Spoiler

    9. (100 niedźwiedź 90 lis) - 1f. 220R 2f. 250Łu 3f. 160R 5och 105Pu -MSW + Weteran + Major
    10. (50 dzik 70 wilk) - 92R 127K 1Eż 50Pu -Major
    A. (70 niedźwiedź 100 lis) -osłabienie obozu przed blokiem - 147R -szybki 200
    B. (60 dzik 140 przywódca watahy) -osłabienie obozu przed blokiem - 250R -Weteran

    Blok:
    A (70 niedźwiedź 100 lis) -osłabiony - 1R 196Eż -zwykły 200
    B (60 dzik 140 przywódca watahy) -osłabiony - 200Eż -zwykły 200

    11. (100 niedźwiedź 50 lis 50 gigant) - 1f. 220Łu 2f. 220Łu 3f. 40R 40Łu 190Kusz -MSW + szybki 220 + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B. Od razu po B z garnizonów 11a, 11b i 11c wysyłamy kolejno MSW, szybkiego 220 i Majora na obóz przywódcy 11.


    G5

    straty ~5

    Spoiler

    12. (60 kultysta 50 jeździec mroku 80 fanatyk) - 102R 118Eż -MSW
    13. (120 niedźwiedź 50 wilk) - 1f. 200Łu 2f. 88Łu 3f. 170R 100Pu -szybki 200 + szybki 200 + Major
    14. (40 kultysta 160 tańcząca Derwisz) - 18R 10K 1Eż 241Kusz -Major

    Blok:
    A (60 ultysta 90 jeździec mroku 1 bagienna wiedźma) - 93Eż -zwykły 200
    15. (70 kultysta 80 siewca pożogi pomiot piekielny) - 1f. 120R 2f. 120R 3f. 120R 4f. 100R 1Eż 169Pu -MSW + MSW + MSW + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Od razu po A z garnizonów 15a, 15b, 15c i 15d wysyłamy kolejno 3xMSW i Majora na obóz przywódcy 15.


    G6

    straty ~6

    Spoiler

    Zapraszamy znajomych do przygody.

    16. (100 jeździec mroku 70 siewca pożogi) - 80R 118Eż -szybki 200
    17. (100 kultysta 100 tańcząca derwisz) - 47R 16K 1Eż 206Kusz -Major
    18. (40 jeździec mroku 80 fanatyk 80 siewca pożogi) - 1f. 43R 2f. 71R 198K 1Eż -Drakula + Major
    19. (80 kultysta 80 siewca pożogi arcykapłan mrocznego kultu) - 163R 21K 1Eż 85Kusz -Major


    G7

    straty ~7

    Spoiler

    20. (100 kultysta 100 siewca pożogi) - 64R 71Łu 85Kusz -MSW
    21. (80 kultysta 40 jeździec mroku 80 kapłan mrocznego kultu) - 111R 1Eż 108Pu -MSW
    22. (150 kapłan mrocznego kultu) - 1f. 42Łu 2f. 269K 1Eż -szybki 200 + Major
    uwaga:
    wysyłamy atak na Mroczną Fortecę 24, weteran zostanie przechwycony przez obóz 23. Po wygranej walce dajemy odwrót.
    23. (90 jeździec mroku 80 tańcząca Derwisz) - 33Łu 217Kusz -Weteran
    24. (60 kultysta 60 fanatyk bagienna wiedźma 1 mroczny mag) - 1f. 140R 21K 2f. 93och 1Eż 176Pu -MSW + Major




    Potrzebne wojsko: 3600R, 2600Łu, 60Wł, 120och, 270K, 397Eż, 250Kusz, 176Pu
    Straty: ~3568R, 2530Łu, 60Wł, 115och, 21K


    Ali Baba, Młody Drwal: 2x MSW, 2x Major, Drakula, (MO), 2x zwykły (3x zwykły-szybciej)

    Spoiler

    Czas wykonania przygody ok. 1,5h
    Straty~196R, 180Kz, 342Ry (mając 4MSW z atakami 2x 1R MSW + 1R Drakula na obóz 2. Bez tych ataków starty minimalnie większe)

    Elitarne koszary:
    Kz- konny zbrojny
    Ry- rycerz
    A- arkebuzer
    Awz- Arkebuzer w zbroi
    Ka- konny arkebuzer
    ob- oblężnik

    Koszary:
    R- rekrut

    G1

    straty ~45Kz

    Spoiler

    Blok:
    A 180 Sz - 193Kz -MO 200
    lub 196Kz -zwykły 200
    1. 120J 80Ps SR - 50Kz 220Ka -Major
    uwaga:
    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 1 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 1 -zostanie on przechwycony przez obóz a, wygra i następnie zaatakuje obóz 1.


    G2

    straty ~38Kz, 53Ry

    Spoiler

    2. 80Sz 80Łk - 10Kz 140Ry 120ob -Major /mając 4xMSW wysyłamy 2x 1R MSW+1R Drakula/ Majorem atakujemy bez zmiany składu po atakach 2xMSW i Drakuli

    Blok:
    A 150MM 115K - 191Kz 9Ka -zwykły 200
    B 70J 70Sz 50Ws - 164Kz 34Awz -zwykły 200

    3. 80J 90Ws CR - 35Kz 60Awz 80Ka -MSW

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, "po bębnach" +1 do 2 sek z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, "po bębnach" +1 do 2 sek z garnizonu 3 wysyłamy MSW na obóz przywódcy 3.

    Od razu po MSW z garnizonu 4 możemy wysłać Majora na obóz 4:
    4. 80Łk 90Z - 230Ry 20ob -Major


    G3

    straty ~36Kz, 63Ry

    Spoiler

    4. 80Łk 90Z - 230Ry 20ob -Major

    Blok:
    A 70J 70Sz - 150Kz 10Awz -zwykły 200

    5. 80J 80Ws TR - 40Kz 120Awz 110Ka -Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 5 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 5 -zostanie on przechwycony przez obóz a, wygra i następnie zaatakuje obóz 5.



    G4

    straty ~65Kz

    Spoiler

    Blok:
    A 70Łk 70Ps - 124Kz -zwykły 200
    B 70Mm 60Ws 50J - 164Kz 36Awz -zwykły 200

    6. 90Z 80J ZR - 40Kz 110Awz 120Ka -Major
    7. 90 Ps 90J MR - 40Kz 90Ry 140Ka -Major

    Blok równoległy
    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, "po bębnach" z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, "po bębnach" z garnizonu 6 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 6, gdy 6 będzie w miejscu oznaczonym niebieskim kółkiem z garnizonu 7 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 7.



    G5

    straty ~130R, 181/226Ry

    Spoiler

    8. 90Łk 90Ps - 250Ry 20ob -Major
    9. 100Ps 100Kd - 100Awz 100Ka -MSW

    Blok:
    A 180Sz - 196Kz -zwykły 200
    B 70Mm 40Ps 50Sz - 145Kz 50Awz -zwykły 200

    10. 80J 80Kd WB - 1f. 70Ry 2f. 192R 3f. 90Ry 180ob -MSW + MSW + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, od razu po B z garnizonów 10a,10b i 10c wysyłamy kolejno MSW, MSW i Majora na obóz przywódcy 10.




    Potrzebne wojsko: 200R 539Kz 392Ry 150Awz 260Ka 180ob
    Straty: 196R ~180Kz+369Ry




    Ali Baba i Pierwszy Złodziej: 2 - 5 x MSW, 2x Major, 1x szybki, 4x zwykły

    Spoiler

    Straty ~147R, 180Kz, 60Ry
    Czas wykonania przygody ~1.5h

    Przygodę można również zrobić: 2x MSW, 2x Major, 1x szybki, 4x zwykły. Należy zabrać dodatkowo 25Kz, 25Ry i 15ob.
    W ataku na obóz nr 6 nie wyślemy 3x 1R MSW tylko jeden atak: 29Kz, 43Ry, 198ob [straty: 29KZ, 43R]



    Zapraszam

    G1

    straty ~36Kz, 3Ry

    Spoiler

    blok:

    A - 170Kz 30Awz - zwykły 200
    B - 190Kz - zwykły 200

    1 - 50Kz 220Ry - Major

    Z garnizonu A wysyłamy atak na obóz A, jak dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, to z garnizonu B wysyłamy atak na obóz B, jak B dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, to atakujemy Majorem obóz 1.




    G2

    straty ~4Kz

    Spoiler

    blok:

    A - 175Kz - zwykły 200

    2 - 4Kz 266Ka -Major

    Wysyłamy kolejno ataki A i 2.



    G3

    straty ~1R 43Kz

    Spoiler


    blok:
    A1 - 1R - zwykły 200
    A2 - 190Kz -zwykły 200
    3 - 48Kz 104Ka 118ob - Major

    Z garnizonu A1 wysyłamy atak na obóz A, następnie szybko wysyłamy atak A2 na obóz A. Jak generał A2 będzie idealnie w miejscu oznaczonym niebieskim kółkiem, z garnizonu 3 wysyłamy Majora na obóz 3.
    uwaga: blok ryzykowny, ma ok 3-7 sek rezerwy.




    G4

    straty ~141R 30Kz 10Ry

    Spoiler

    blok:

    A - 186Kz - zwykły 200

    41 - 140R - szybki 200
    42 - 40Awz 230Ka - Major
    B - 100Kz 100Ry - zwykły 200
    51 - 1R - MSW
    52 - 35Kz 80Ry 155ob - Major

    Atakujemy bez zwłoki kolejno A, 41, 42, B, 51, 52.



    G5

    straty ~5R 65Kz 38Ry

    Spoiler

    6 - 1R - MSW
    6 - 1R - MSW
    6 - 1R - MSW

    6 - 13Kz 197Ry 60ob - Major
    lub atak bez MSW: 6 - 29Kz 43Ry 198ob - Major
    7 - 220Ka - MSW

    blok:
    A1 - 1R - MSW
    A2 - 113Kz 87Awz - zwykły 200
    B1 - 1R - zwykły 200
    B2 - 19Zb 160Kz 18Ry - zwykły 200
    8 - 55Kz 30Ry 185ob - Major

    Atakujemy szybko kolejno A1, A2, B1, B2, 8.




    Potrzebne wojsko: 147R, 19Zb, 540Kz, 240Ry, 87Awz, 270Ka, 185ob
    Straty: 147R, 180Kz, 60Ry

    lub dla 2 x MSW
    147R, 19Zb, 565Kz, 265Ry, 87Awz, 270Ka, 200ob
    Straty: podobne





    Ali Baba i Drugi Złodziej: 4x MSW, 2x Major, Weteran, 6x zwykły + atak w G4 dla 5 x MSW

    Spoiler

    Ataki rozpisane pod wykonanie całej przygody. Otrzymujemy ok. 133500 PD.
    Czas wykonania przygody ok. 1.5-2h
    Straty~226R, 70K/20K, 30Zb, 255Kz, 257Ry

    W G1 ustawiamy od razu pierwszy blok w G2.
    Osoba zaproszona atakuje obóz 70Z 70J 70Ps - 1 rekrutem MSW/Drakula lub 6 konnymi -szybkim

    Elitarne koszary:
    Zb- Zbrojny
    Kz- konny zbrojny
    Ry- rycerz
    A- arkebuzer
    Awz- Arkebuzer w zbroi
    Ka- konny arkebuzer
    ob- oblężnik

    Koszary:
    R- rekrut
    K- konny

    G1

    straty ~...

    Spoiler

    Blok:
    A 1r -zwykły 200
    1. 1f. 1R 2f. 192Ry 78ob -MSW + Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonów 1a i 1b wysyłamy MSW i Majora na obóz 1.


    G2

    straty ~...

    Spoiler

    blok 1:
    O 1r -zwykły 200
    2. 4Kz 266Ka -Major

    Z garnizonu O wysyłamy zwykłego generała na obóz O, następnie z garnizonu 2 wysyłamy Majora na obóz 2.

    Po wykonanym bloku, atakujemy kolejne obozy.

    blok 2:
    A 160Kz 40Awz -zwykły 200
    B 200Kz -zwykły 200

    3. 44Kz 14Ry 212ob -Major
    Z 60Kz 140Awz -zwykły 200
    4. 5Kz 180Ry 65ob -Weteran

    Z garnizonów A,B i 3 wysyłamy kolejno dwóch zwykłych generałów i Majora na obóz przywódcy 3 /A i B zmienią cele/. Gdy Major dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym kółkiem z garnizonu Z wysyłamy zwykłego generała na obóz Z i z garnizonu 4 Weterana na obóz 4.


    G3

    straty ~...

    Spoiler

    blok:
    A 1r -zwykły 200
    5. 1Awz 269Ka -Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, następnie z garnizonu 5 wysyłamy Majora na obóz 5.

    6. 1Awz 269Ka -Major
    gdy Major dojdzie do miejsca zaznaczonego niebieskim kółkiem, lub później możemy wysłać atak:

    7. 1f. 220R 2f. 270Zb -MSW + Major

    10. Obóz atakujemy po wykonaniu G4 i po ataku drugiej osoby na przygodzie. Po G4 przestawimy tam Majora z G4 oraz MSW, Drakule itp. Możemy wysłać tam ataki 1r osłabiające obóz przed atakiem Majorem.



    G4

    straty ~...

    Spoiler

    blok 1:
    A1 1R -zwykły 200
    A2 1R -MSW
    B1 70K -MSW

    Z garnizonów A1 i A2 wysyłamy kolejno zwykłego generała i MSW na obóz A, następnie z garnizonu B1 wysyłamy MSW na obóz B.
    Ataki wysyłamy szybko.

    lub:

    blok 1:
    A1 1R -zwykły 200
    A2 1R -MSW
    B1 10K -MSW
    B2 10K -MSW

    Z garnizonów A1 i A2 wysyłamy kolejno zwykłego generała i MSW na obóz A, następnie z garnizonów B1 i B2 wysyłamy MSW na obóz B.

    Po udanym bloku 1, atakujemy blok 2:

    blok 2:
    A 150Kz 50Awz -zwykły 200
    B 200Kz -zwykły 200

    8. 50Kz 100Ka 120ob -Major
    9. 82Kz 100Awz 88Ka -Major

    Atakujemy kolejno A,B,8 i 9.
    uwaga:
    Po wykonanym ataku możliwe jest zakończenie przygody. Nie klikamy "Wykonane zadania"
    Zapraszamy drugą osobę na przygodę i przestawiamy Majora do ataku na obóz 10 z G3.
    Po ataku zaproszonej osobu atakujemy obóz 10.

    10. 80KZ 190ob -Major /wcześniej można zaatakować dodatkowo MSW lub Drakulami/

    Kończymy przygodę.




    Potrzebne wojsko: 230R 70K/20K 270Zb 540Kz 380Ry 181Awz 270Ka 277ob
    Straty: 226R 70K ~30Zb 255Kz 257Ry
    5 x MSW Straty: 226R 20K ~30Zb 255Kz 257Ry




    Ali Baba i Trzeci Złodziej: 5x MSW, 2x Drakula, 2x Major, Weteran, 7x szybki, 3x zwykły

    Spoiler

    Czas wykonania przygody ok. 2-2.5h
    Straty~642R 165Łu + 60Zb 262Kz 320Ry 45A
    Blokując obóz nr 9 potrzebujemy na przygodzie dodatkowo 2 zwykłych generałów i 4 szybkich. Straty mniejsze o ok 26Kz.

    G1

    straty ~1R 76Kz 55Ry

    Spoiler

    1. 220Ry - MSW
    2. 28Kz 120Ka - dowolny

    blok:
    A1 1r -szybki 200
    A2 48Zb 152Kz - wolny 200
    3. 220Kz - MSW
    B 110Kz 25Ka - wolny 200
    4. 10Kz 210Ry 50ob - Major

    Z garnizonów A1 i A2 wysyłamy kolejno szybkiego i zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 3 wysyłamy MSW na obóz przywódcy 3. Gdy MSW dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem atakujemy kolejno wolnym generałem obóz B i Majorem obóz przywódcy 4.


    G2

    straty ~423R 32Zb 26Kz 34Ry 44A

    Spoiler

    5. 1f - 35R , 2f - 46Awz 224Ka - szybki + Major
    6. 1f - 1R , 2f - 270Zb - MSW + Major
    7. 1f - 1R , 2f - 270Ry - MSW + Major
    8. 1f - 250R , 2f - 130R , 3f - 100Awz 50Ka - Weteran + szybki + dowolny
    9. 30Kz 180Ka - Weteran lub MSW

    blok :
    A 90Kz 90Awz - zwykły 200
    10. 12Awz 49A 209Ka - Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 10 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 10.



    G2
    + dodatkowy blok na obóz nr 9
    straty ~423R 32Zb 34Ry 44A

    Spoiler

    5. 1f - 35R , 2f - 46Awz 224Ka - szybki + Major /z bloku w G2 - 10/
    6. 1f - 1R , 2f - 270Zb - MSW + Major /z bloku w G2 - 10/
    7. 1f - 1R , 2f - 270Ry - MSW + Major
    8. 1f - 250R , 2f - 130R , 3f - 100Awz 50Ka - Weteran + szybki + dowolny

    blok :
    A1 1R - zwykły 200
    A2 1R - szybki
    A3 1R - zwykły 200
    A4 1R - szybki
    A5 1R - szybki
    A6 1R - szybki
    A 90Kz 90Awz - zwykły 200
    10. 12Awz 49A 209Ka - Major

    Z garnizonów A1-A6 wysyłamy kolejno ataki na obóz A, gdy pierwszy blokujący dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B i z garnizonu 10 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 10.



    G3

    straty ~4R 165Łu 7Kz 70Ry

    Spoiler

    11. 1f - 1R , 2f - 175Łu 90Ku - MSW + Major /z bloku w G3 - 16/
    12. 220Ka - Weteran
    13. 100Awz 170Ka - Major /z bloku w G3 - 16/
    14. 1f - 1R , 2f - 1R , 3f - 1R, 4f - 2Kz 258Ry 10ob - MSW + Drakula + Drakula + Major
    15. 155Ka - Weteran

    blok :
    A 145Kz - zwykły 200
    16. 10Kz 210Ry 50ob - Major

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 16 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 16.
    Lepiej zaczekać aż Major wróci do garnizonu, po wyjściu laguje i "dziwnie" wraca



    G4

    straty ~1Zb 28Kz 156Ry

    Spoiler

    17. 210Ry 60ob - Major
    18. 200Ka - dowolny /z bloku w G4 - A/
    19. 135Zb 135Ry - Major
    20. 200Ka - dowolny

    blok :
    21. 30Kz 124Ry 116ob - Major
    A 151Kz - zwykły 200
    22. 1Zb 2Kz 141Ry 126ob - Major

    uwaga:
    Z garnizonu 21 wysyłamy Majora na obóz przywódcy 21, następnie z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A i Majora na obóz przywódcy 22.



    G5

    straty ~223R 26Zb 130Kz

    Spoiler

    23. 36Kz 79Awz 85Ka - dowolny /z ustawienia w G4/
    24. 28Kz 192Ka - Weteran /z ustawienia w G4/
    25. 1f - 220R , 2f - 270Zb - MSW /z ustawienia w G4/ + Major
    26. 40Kz 165Ka 65ob - Major /z bloku G5 - 28/
    27. 20Kz 200Awz 50Ka - Major - pamiętać o obozie!!!

    blok :
    A1 1R - szybki
    A2 1R - szybki
    A3 1R - szybki
    A4 170Kz 17Ka - zwykły 200
    B 165Kz 35Ry - zwykły 200
    C 165Kz - zwykły 200
    28. 22Kz 140Awz 108Ka - Major

    Z garnizonów A1, A2 i A3 wysyłamy kolejno trzech szybkich generałów na obóz A, gdy A1 dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem z garnizonu A4 wysyłamy zwykłego generała na obóz A.
    Gdy generał A3 dojdzie do miejsca oznaczonego czarnym kółkiem, atakujemy kolejno B, C i z garnizonu 28 Majorem obóz przywódcy 28.




    Potrzebne wojsko: 675R 175Łu 90kusz 320zb 785Kz 570Ry 49A 340awz 439Ka 242 ob
    Straty: ~650R 165Łu + 60Zb 262Kz 320Ry 45A


    Potrzebne wojsko: 675R 175Łu 90kusz 320zb 760Kz 570Ry 49A 340awz 400Ka 242 ob
    Straty: ~mniejsze o G2
    Ostatnio edytowane przez Mikroclimat ; 20.12.2016 o 01:06 Powód: dodawany Trzeci Złodziej

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Kolonia

    Azyl Bandytów : 2x MSW + Major

    wersja 2x MSW + Major

    Spoiler



    Poradniki dla dwóch lub trzech Mistrzów Sztuk Walki i Majora.
    straty ~ 365R, 0-2K
    czas wykonania 1 godz.



    G1
    Spoiler

    1. Obóz (100 Łotrzyk + 100 Łowca) - 38R 1Eż 218K 13Pu -Major (~38R)
    2. Obóz (100 Łotrzyk + 50 Pies + 50 Łowca) - 80R 1Eż 139Pu -MSW (~75R)

    Blok:
    A. Obóz (100 Łotr + 50 Pies + 50 Łowca) 40Eż 160K zwykły 200
    B. Obóz (200 Łotr) 120Eż 60K zwykły 200 zwykły 200

    3. Przywódca (1 Jednooki Bert + 100 Łotr + 100 Łowca) - 118R 41K 1Eż 60Kusz -MSW (~93R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B i od razu z garnizonu 3 wysyłamy MSW na obóz 3.


    G2
    Spoiler

    Blok:
    A. Obóz (80 Łotr + 100 Pies + 20 Łowca) 4R 44Ż 65Eż zwykły 200
    B. Obóz (150 Łotr + 50 Łowca) 65Eż 135K zwykły 200

    4. Przywódca (1 Żelaznozębny + 50 Piec + 80 Łowca + 60 Oprych) – 1f. 4a- 1R 2f. 4b- 71R 18K 1Eż 130Pu -MSW + MSW (~58R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, z garnizonów 4a i 4b wysyłamy kolejno 2 fale na obóz przywódcy 4.


    G3
    Spoiler

    Blok:
    A. Obóz (100 Pies + 90 Oprych) 100Eż 20K zwykły 200
    5. Przywódca (1Chuck + 50 Pies + 50 Łowca + 100 Oprych) – 1f. 5a- 1R 2f. 5b- 110R 20K 100Kusz 40Pu -MSW + Major (~110R 1K)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonów 5a i 5b wysyłamy kolejno 2 fale na obóz przywódcy 5.




    Potrzebne wojsko: 400R, 261K, 44Ż, 161Eż, 100Kusz, 152Pu
    straty 315R-418R ~365R, 0-2K






    wersja 3x MSW + Major
    Spoiler



    Poradnik dla trzech Mistrzów Sztuk Walki i Majora.
    straty ~ 341R
    czas wykonania 1 godz.



    G1
    Spoiler

    1. Obóz (100 Łotrzyk + 100 Łowca) - 38R 1Eż 218K 13Pu -Major (~38R)
    2. Obóz (100 Łotrzyk + 50 Pies + 50 Łowca) - 80R 1Eż 139Pu -MSW (~75R)

    Blok:
    A. Obóz (100 Łotr + 50 Pies + 50 Łowca) 40Eż 160K zwykły 200
    B. Obóz (200 Łotr) 120Eż 60K zwykły 200 zwykły 200

    3. Przywódca (1 Jednooki Bert + 100 Łotr + 100 Łowca) - 118R 41K 1Eż 60Kusz -MSW (~93R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B i od razu z garnizonu 3 wysyłamy MSW na obóz 3.


    G2
    Spoiler

    Blok:
    A. Obóz (80 Łotr + 100 Pies + 20 Łowca) 4R 44Ż 65Eż zwykły 200
    B. Obóz (150 Łotr + 50 Łowca) 65Eż 135K zwykły 200

    4. Przywódca (1 Żelaznozębny + 50 Piec + 80 Łowca + 60 Oprych) – 1f. 4a- 1R 2f. 4b- 71R 18K 1Eż 130Pu -MSW + MSW (~58R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, z garnizonów 4a i 4b wysyłamy kolejno 2 fale na obóz przywódcy 4.


    G3
    Spoiler

    Blok:
    A. Obóz (100 Pies + 90 Oprych) 100Eż 20K zwykły 200
    5. Przywódca (1Chuck + 50 Pies + 50 Łowca + 100 Oprych) – 1f. 5a- 1R 2f. 5b- 1R 3f. 5c- 79R 1Eż 95Kusz 95Pu -MSW + MSW + Major (~75R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonów 5a, 5b i 5c wysyłamy kolejno 2 fale MSW i Majora na obóz przywódcy 5.




    Potrzebne wojsko: 360R, 261K, 44Ż, 161Eż, 95Kusz, 152Pu
    straty ~341R






    wersja 4x MSW + Major
    Spoiler



    Poradnik dla czterech Mistrzów Sztuk Walki i Majora.
    straty ~ 295R
    czas wykonania 1 godz.



    G1
    Spoiler

    1. Obóz (100 Łotrzyk + 100 Łowca) - 38R 1Eż 218K 13Pu -Major (~38R)
    2. Obóz (100 Łotrzyk + 50 Pies + 50 Łowca) - 1.f- 1R -MSW 2f- 26R 1Eż 193K -MSW (~27R)

    Blok:
    A. Obóz (100 Łotr + 50 Pies + 50 Łowca) 40Eż 160K zwykły 200
    B. Obóz (200 Łotr) 120Eż 60K zwykły 200

    3. Przywódca (1 Jednooki Bert + 100 Łotr + 100 Łowca) - 118R 41K 1Eż 60Kusz -MSW (~93R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B i od razu z garnizonu 3 wysyłamy MSW na obóz 3.


    G2
    Spoiler

    Blok:
    A. Obóz (80 Łotr + 100 Pies + 20 Łowca) 4R 44Ż 65Eż zwykły 200
    B. Obóz (150 Łotr + 50 Łowca) 65Eż 135K zwykły 200

    4. Przywódca (1 Żelaznozębny + 50 Piec + 80 Łowca + 60 Oprych) – 1f. 4a- 1R 2f. 4b- 71R 18K 1Eż 130Pu -MSW + MSW (~58R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, z garnizonów 4a i 4b wysyłamy kolejno 2 fale na obóz przywódcy 4.


    G3
    Spoiler

    Blok:
    A. Obóz (100 Pies + 90 Oprych) 100Eż 20K zwykły 200
    5. Przywódca (1Chuck + 50 Pies + 50 Łowca + 100 Oprych) – 1f. 5a- 1R 2f. 5b- 1R 3f. 5c- 79R 1Eż 95Kusz 95Pu -MSW + MSW + Major (~75R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonów 5a, 5b i 5c wysyłamy kolejno 2 fale MSW i Majora na obóz przywódcy 5.




    Potrzebne wojsko: 315R, 261K, 44Ż, 161Eż, 95Kusz, 152Pu
    straty ~295R






    Wyspa Tikki 4xMSW, MO, Major

    Spoiler

    straty ~ 260R
    czas wykonania 30min.



    G1
    Spoiler


    1. Obóz (20N 50KA 50WK) -1f. 1a- 1R 2f. 1b- 74R 1Eż 195Pu -MSW + Major
    2. Obóz (50N 50KA 50ŁK) -1f. 2a- 1R 2f. 2b- 1R 3f. 2c- 74R 1Eż 195Pu -MSW + MSW + Major

    Blok:
    A Obóz (70N 70K) 20Eż 108K -MO
    3. Przywódca (60N 60WK RB) - 54R 1Eż 165Pu -MSW

    Z garnizonu A wysyłamy MO na obóz A, "po bębnach" z garnizonu 3 wysyłamy MSW na obóz 3.



    G2
    Spoiler

    Blok:
    B Obóz (70S 60K) 44Eż 54K -MO
    5. Przywódca (60N 70KA RB) - 1f. 5a- 1R 2f. 5b- 74R 1Eż 195Pu -MSW + Major

    Z garnizonu B wysyłamy MO na obóz B, od razu po MO z garnizonów 5a i 5b wysyłamy kolejno MSW i Majora na obóz 5.


    Potrzebne wojsko: 300R, 108K, 46Eż, 360Pu


    Wyspa Tikki 4xMSW, 2xMO, Drakula, Major

    Spoiler

    straty ~ 120R (4K)
    czas wykonania 30min.



    G1
    Spoiler


    1. Obóz (20N 50KA 50WK) -1f. 1a- 1R 2f. 1b- 80R 1Eż 55Pu -MSW + MSW

    Blok:
    A 11Eż 162K -MO
    B 20Eż 108K -MO

    2. Przywódca (60N 60WK RB) - 69R 1Eż 130Pu -Drakula

    Z garnizonu A wysyłamy MO na obóz A, z garnizonu B wysyłamy MO na obóz B, z granizonu 2 wysyłamy Drakulę na obóz 2.



    G2
    Spoiler

    Blok:
    C Obóz (70S 60K) 44Eż 54K -MO
    5. Przywódca (60N 70KA RB) - 1f. 3a- 1R 2f. 3b- 1R 3f. 3c- 1R 4f. 3d- 1R 1Eż 229K 39Pu -MSW + MSW + MSW + Major

    Z garnizonu C wysyłamy MO na obóz C, od razu po MO z garnizonów 3a,3b,3c i 3d wysyłamy kolejno MSW i Majora na obóz 3.


    Potrzebne wojsko: 155R, 391K, 66Eż, 185Pu
    Ostatnio edytowane przez Mikroclimat ; 11.12.2016 o 01:20

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Kolonia

    Czarni Rycerze 3xMSW, MO + Major


    4xMSW, MO + Major
    Spoiler



    Poradnik dla trzech Mistrzów Sztuk Walki, Mistrza Obrony i Majora
    .
    straty ~475R, 0/10K
    czas wykonania ~1h 10min.

    Powstał na bazie kilku znanych na forum, z drobnymi zmianami.
    W ostatnim bloku został użyty Mistrz Obrony, żeby po skończonej przygodzie móc od razu wysłać 3 wolnych generałów na następną.


    G1
    Spoiler

    Blok:
    A Obóz (100Ł+100Ż) 86Eż 65K -zwykły 200
    B Obóz (100Och+100K) 98Eż -zwykły 200

    1. Przywódca (60K+60WŁ+60Eż+10Pu) - 109R 1Eż 110Pu MSW (~96R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B/1 i od razu z garnizonu 1 wysyłamy MSW na obóz B/1. Generał B zmieni cel.


    Po wykonanym ataku MSW przestawiamy do G2 i G4.


    G2
    Spoiler

    Blok:
    A Obóz (100Och+100K) 98Eż -zwykły 200
    2. Przywódca (60K+60WŁ+60Eż+10P) -2a. 1R -MSW 2b. 60R 105K 1Eż 54Pu -MSW (~46R)

    3. Obóz (80Ż+80Ku) - 65R 131K 1Eż 73Pu -Major (~57R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonów 2a i 2b wysyłamy kolejno MSW na obóz 2. Od razu po 2 możemy wysłać Majora na obóz 3.


    Po wykonanym ataku przestawiamy zwykłych generałów i MO z G1 do G5.


    G3
    Spoiler

    Blok:
    A Obóz (60Eż+60Ku) 6Eż 194K -zwykły 200
    4. Mroczna Forteca (50K+50Eż+50Ku+1SiR) - 119R 1Eż 100Pu -MSW (~99R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu 4 wysyłamy MSW na obóz 4.

    Po wykonanym ataku, zwykłego generała przestawiamy do bloku w G5 a MSW z 1R atakujemy obóz 100K+100 Ku ubijając 100K (średnio 1 na 5 zostanie tam 10K+100Ku).
    7. Obóz (100K+100Ku) - 1R -MSW (~1R)



    G4
    Spoiler

    5. Przywódca (60K+60WŁ+60Eż+10Pu) 5a. 1R -MSW (~1R)
    Z garnizonu 5a wysyłamy MSW na obóz przywódcy 5, drugiego MSW przestawiamy i atakujemy kolejno:

    5. Przywódca (60K+60WŁ+60Eż+10Pu) 5b. 60R 105K 1Eż 54Pu -MSW (~45R)
    6. Przywódca (60Eż+60Ku+20Pu) - 60R 105K 1Eż 54Pu -MSW (~53R)



    G5
    Spoiler

    Blok:
    7b. Obóz (10K+100Ku/100Ku) - 145K -Major (10K/0)
    A Zmieni cel na Obóz (90K+90 Eż) 110 Eż -zwykły 200
    B Obóz (100Eż+50Wł) 60Eż 137K -MO
    C Obóz (100Ż+75Ku) 55Eż 119K -zwykły 200
    D Obóz (110Ż+25Pu) 1R -zwykły 200
    (1R)
    8. Mroczna Forteca (50Eż+50Ku+25Pu+1WB) - 83R 1Eż 136Pu -MSW (~74R)

    Do ataku wysyłamy kolejno generałów 7b-8, każdego "po będnach", czyli po ok. 3sek, tyle czasu zajmuje trafienie w garnizon i wysłanie ataku

    uwaga:
    Blok na obozie A, w zależności od tego ile wojsk "ubije osoba dropiąca":
    A (76-90K + 90Eż) - 110Eż -zwykły 200
    A (60-75K + 90Eż) - 105Eż -zwykły 200
    A (90Eż) - 85Eż -zwykły 200

    Osoba zaproszona do przygody jako pierwsza może konnymi lub msw dobić pozostałych sporadycznie w obozie 7 10 konnych



    Potrzebne wojsko: 500R, 401K, 226Eż, 183Pu
    straty ~475R + (10K)






    2xMSW, MO, 2xWeteran, 2x dowolny szybki - 40min - zaktualizowana
    Spoiler

    Poradnik rozpisany tak, aby po zakończonej przygodzie od razu móc wysłać wojsko na następną. MO dosyłamy jak wróci na wyspę a na przygodzie mamy już wojsko i generałów i możemy działać. MO doleci akurat jak będzie potrzebny. Mając 2x MO jest wygodniej, na przygodę wysyłamy od razu 1xMO.

    straty ~520R, 0/10K
    czas wykonania ~40-45 min.


    G1
    Spoiler

    Obóz 1 można ubić jako pierwszy, lub:
    Blok:
    1. Obóz (100Ł+100Ż) 81R 65K 1Eż 73Pu -MSW (~69R)
    B Obóz (100Och+100K) 1K 98Eż -szybki 200

    2. Przywódca (60K+60WŁ+60Eż+10Pu) - 109R 1Eż 110Pu -MSW (~96R)

    Z garnizonu 1 gen MSW atakujemy obóz 1. Jak MSW minie punkt oznaczony niebieskim kółkiem to z garnizonu B wysyłamy szybkiego gen na obóz B i z garnizonu 2 MSW na obóz przywódcy 2.
    Po wysłanych atakach zapraszamy do przygody 2 osoby.



    G2
    Spoiler

    3. Obóz (80Ż+80Ku) - 69R 105K 1Eż 75Pu -Weteran (~61R)
    4. Obóz (60Eż+60Ku) - 50R 135K 1Eż 64Pu -Weteran (~39R)
    Jak atak Weteranem na obóz nr 3 będzie w połowie drogi do ataku wysyłamy:
    5a. Obóz (100K+100Ku) - 1R -MSW (~1R)
    5b. Obóz (0/10K+100Ku) - 145K -szybki (0/10K)
    6. Mroczna Forteca (50K+50Eż+50Ku+1SiR) - 119R 1Eż 100Pu -MSW (~99R)
    Dopiero po ubiciu obozu nr 5 możemy wyslać atak na obóz 7:
    7. Obóz (100Ż+75Ku) - 86R 1Eż 94K 69Pu -Weteran (~80R)
    Po ubiciu obozu nr 7 wysyłamy blok na Mroczną Fortecę:
    Blok:
    A Obóz (100Eż+50Wł) 60Eż 137K -MO

    8. Mroczna Forteca (50Eż+50Ku+25Pu+1WB) - 83R 1Eż 136Pu -MSW (~74R)

    Z garnizonu A wysyłamy MO na obóz A i z garnizonu 8 wysyłamy MSW na obóz 8.
    Osoby zaproszone mogą wykonać ataki również po ubiciu Mrocznych Fortec, ale trzeba uważać na kliknięcie "wykonane zadania" - nie klikać przed atakami.

    5a. Obóz (100K+100Ku) - 1R -MSW (1R)
    5b. Obóz (0/10K+100Ku) - 1R -Drakula (1R)
    5c. Obóz (54Ku) - 145K -szybki (0)
    [/CENTER]





    Potrzebne wojsko: 555R, 385K, 104Eż, 205Pu /razem 1244/
    jeżeli chcemy zrobić kolejne CR również w 40min, potrzebujemy odpowiednio mieć 770 konnych, 208 elitarnych i 410 puszkarzy.
    oraz: 4x MSW, 4x Weteran i 4x szybki generał. Wskazane 2x MO

    straty ~520R, 0/10K






    Atak z zaskoczenia Major, 2x MSW, MO i 3x zwykły - nieaktualny

    Spoiler



    Poradnik dla dwóch Mistrzów Sztuk Walki, Mistrza Obrony, 3 zwykłych i Majora
    .
    straty ~294R + 21Ł
    czas wykonania ~1h 15min.

    W ostatnim bloku został użyty Mistrz Obrony, żeby po skończonej przygodzie móc od razu wysłać 3 wolnych generałów na następną.


    G1
    Spoiler

    1. Obóz (130 Karl+70 Walkiria) - 50K 1Eż 169Kusz -MSW (0)
    2. Obóz (100 Karl+100 Walkiria) - 70K 1Eż 149Kusz -MSW (0)
    3. Przywódca (120 Huskral+80 Walkiria) - 3a. 1R -MSW 3b. 40R 45K 1Eż 184Kusz -MSW + Major (~36R)



    G2
    Spoiler

    Blok:
    A Obóz (100 Huskral+100 Walkiria) 125K 74Eż -zwykły 200
    B Obóz (140 Huskral+60 Walkiria) 74K 125Eż -zwykły 200
    C Obóz (200 Huskral) 65Ż 135Eż -zwykły 200
    4. Przywódca (100 Huskral 90 Beresker) - 92R 1Eż 177Kusz -Major (~86R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, z garnizonu C wysyłamy zwykłego generała na obóz C, następnie wysyłamy Majora na obóz przywódcy 4.

    uwaga:
    Ataki wysyłamy spokojnie, czyli po zagranych "bębnach"



    G3
    Spoiler

    Blok:
    A Obóz (130 Huskral+70 Walkiria) 80K 115Eż -zwykły 200
    B Obóz (130 Huskral+70 Walkiria) 80K 115Eż -zwykły 200
    5. Przywódca (100 Wiking z Jomsborka+90 Walkiria) - 46R 58K 1Eż 115Kusz -MSW (~44R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A. Gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, następnie wysyłamy MSW na obóz 5.



    G4
    Spoiler

    Blok:
    A Obóz (100 Huskral+100 Walkiria) 127K 73Eż -zwykły 200
    B Obóz (100 Huskral+100 Beresker) 82Ż 118Eż -zwykły 200
    C Obóz (120 Huskral+80 Beresker) 38Ż 162Eż -zwykły 200
    6. Przywódca (100 Wiking z Jomsborka+90 Walkiria) - 46R 58K 1Eż 115Kusz -MSW (~44R)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, z garnizonu C wysyłamy zwykłego generała na obóz C, następnie wysyłamy MSW na obóz przywódcy 4.

    uwaga:
    Ataki wysyłamy spokojnie, czyli po zagranych "bębnach"



    G5
    Spoiler

    Blok:
    A Obóz (150 Huskral+50 Walkiria) 3Ż 62K 135Eż -zwykły 200
    B Obóz (160 Huskral 40 Walkiria) 39Ż 34K 127Eż -zwykły 200
    C Obóz (100 Huskral 100 Beresker) 135Ż 55Eż 10Kusz -zwykły 200
    D Obóz (130 Huskral 70 Beresker) 13Ż 160Eż 10Kusz -Mistrz Obrony 200
    7. Przywódca (120 Wiking z Jomsborka+90 Walkiria) - 7a. 21Ł -MSW 7b. 95R 1Wł 1Eż 172Kusz 1Pu -Major (~90R + 21Ł)

    Do ataku wysyłamy kolejno generałów A,B,C,D,7a i 7b, każdego na spokojnie czyli po zagranych "będnach".

    uwaga:
    Osoba zaproszona do przygody powinna wysłać generała z 2 rekrutami, ale nie MSW ani MO i zaatakować obóz A ubijając 1 Huskarla -blok A bez zmian.



    Potrzebne wojsko: 315R, 21Ł, 1Wł, 218K, 190Ż, 478Eż, 199Kusz, 1Pu
    straty ~294R + 21Ł



    Ostatnio edytowane przez Mikroclimat ; 26.10.2016 o 19:45

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Kolonia

    Ryczący Byk 3xMSW + Major

    Spoiler


    Poradnik dla trzech Mistrzów Sztuk Walki i Majora - aktualny 09.07.2016
    straty ~630R, 81Ł
    czas wykonania ~1h 20min.

    Poradnik na szybki drop z pewnymi i spokojnymi blokami, z małą ilością wojsk blokujących.

    G1
    Spoiler

    1. Obóz (120N+80WK) - 84R 1Eż 185Pu (~80R) -Major
    2. Obóz (110+40KGA+50K) - 2a. 1R -MSW 2b. 109R 1Eż 160Pu (~106R) -Major
    3. Obóz (100K+100SP) - 118R 32Ł 120Pu (~118R 31Ł) -Major

    Blok:
    A Obóz (70+50JM+80SP) - blok 73Eż 127K -zwykły 200
    B Obóz (100K+80JM+20KMK) -blok 1R -zwykły 200

    4. Wieża wiedźmy (80+120SP) - 109R 52Ł 1WŁ 1Kusz 107Pu - Major (~109R 50Ł)

    Z garnizonu A wysyłamy zwykłego generała na obóz A, gdy dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, następnie "po bębnach" z garnizonu 4 wysyłamy Majora na wieżę 4.
    uwaga:
    Wszystkie garnizony w G1 muszą być tak ustawione, żeby Major nie zmienił celu.



    G2
    Spoiler

    Blok:
    B Obóz (90N+60WK+50K) - blok 1R (1R) -zwykły 200
    5. Wieża wiedźmy (70N+100WK+30K+1WB) - 5a. 1R -MSW 5b. 94R 1Eż 175Pu (~92R) -Major

    Z garnizonu B wysyłamy zwykłego generała na obóz B, następnie z garnizonów 5a i 5b wysyłamy kolejno generałów na wieżę 5.



    G3
    Spoiler

    Blok:
    C Obóz (100K+40JM+60SP) - blok 1R (1R) -zwykły 200
    6. Wieża wiedźmy (80+50JM+70SP+1AM) - 6a. 1R -MSW 6b. 126R 5K 1Eż 137Kusz 1Pu (~125R) -Major

    Z garnizonu C wysyłamy zwykłego generała na obóz C, następnie z garnizonów 6a i 6b wysyłamy kolejno generałów na wieżę 6.



    Potrzebne wojsko: 650R, 84Ł, 1WŁ, 127K, 73Eż, 137Kusz, 185Pu

    Ostatnio edytowane przez Mikroclimat ; 09.07.2016 o 00:10

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.08.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Nowy Świat
    Dobra robota

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    21.04.2012
    Posty
    66
    Serwer
    Nowy Świat
    oj tak, szybciutko jest po robocie

  7. #7
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    3,553
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Na pierwszy obóz szkoda puszczać majora bo weteran poradzi sobie równie dobrze,a to zawsze oszczędność czasu.

  8. #8
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    2,544
    Serwer
    Kolonia
    Dopisz tez w zdradzonym ze trzeba zabrac wiecej rekr jak sie nie uzywa premii w g6 Bo sie mozna przejechac
    System: Słońce poszło spać.
    System: Acha? Widziałeś? Wszystko wróciło do normalności!

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.06.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowy Świat
    Hej Microklimat sprawdź proszę w Ataku z zaskoczenia G2 obóz B wydaje mi sie,że w obozie wroga powinno być 140 Huskrali i 60 Walkirii, a nie 140 H i 100W,
    pozdrawiam

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    19.09.2012
    Posty
    81
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    W Byku przesunięto wieżę od bloku nr 1 i atakujący na wieżę wchodzi w rejon rażenia kolejnego obozu.

Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.